Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات به مدت 2 روز با شرکت 55 کشتی گیر در قالب چهار تیم از پالایشگاه آبادان، پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، پالایشگاه بندر عباس و خطوط لوله و مخابرات ایران در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.
در کشتی آزاد در وزن 46کیلوگرم پوریا بهاروند از خطوط لوله و مخابرات ایران، در وزن 50 کیلوگرم سید یوسف میرهاشمی از بندرعباس، وزن 55کیلوگرم علی احمدی از کرمانشاه، وزن 60 کیلوگرم سید سجاد معظمی پور از آبادان، وزن 66کیلوگرم رشید زهراکار از خطوط لوله و مخابرات ایران، وزن 74 کیلوگرم احسان نجف زاده از کرمانشاه، وزن 84 کیلوگرم میلاد اعتمادی نیا از کرمانشاه، وزن 96 کیلوگرم رضا عظیمی از کرمانشاه و وزن 120 کیلوگرم فراز ملکی از خطوط لوله و مخابرات ایران عنوان های نخست وزرن های خود را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده بندی نیز تیم کشتی آزاد کرمانشاه با کسب 82 امتیاز، بندر عباس با 67 امتیاز و خطوط لوله و مخابرات ایران هم با 52 امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.
در کشتی فرنگی نیز در وزن 50 کیلوگرم حسین حسینی از آبادان، وزن 55کیلوگرم علیرضا قاسمی از آبادان، وزن 60 کیلوگرم محمد طاهری از آبادان، وزن 66 کیلوگرم محمد حسین الماسی از آبادان، وزن 74 کیلوگرم سیاوش دمار از آبادان، وزن 84 کیلوگرم علی پورسعید از خطوط لوله و مخابرات ایران، وزن 96 کیلوگرم عباس رئیسی از آبادان و در وزن 120 کیلوگرم محمد مهدی کریمی قلعه از آبادان مقام های نخست وزن های خود را به دست آوردند.
در رده بندی تیمی این بخش نیز آبادان با 79 امتیاز، خطوط لوله و مخابرات ایران با 59 امتیاز و بندرعباس با 42 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، دبیر ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم گفت: در رشته سرود زیر ۱۵ سال دختران، استان یزد رتبه نخست و دو گروه از خراسان رضوی دوم و سوم شدند.
ابراهیم ذاکری افزود: در رده سنی بالای ۱۵ سال دختران نیز دو گروه از استان چهارمحال و بختیاری رتبه‌های اول و دوم، و کرمان رتبه سوم را کسب کردند.
وی گفت: در رده سنی زیر ۱۵ سال پسران، استان خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای ۱۵ سال پسران هم خراسان رضوی، کرمان و هرمزگان اول تا سوم شدند.
دبیر این جشنواره گفت: در رشته نمایش میدانی و خیابانی، هیئت داوران هیچکدام از گروه‌های شرکت کننده را حائز رتبه اول تا سوم ندانست و سه گروه از استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان را به عنوان گروه‌های برگزیده جشنواره معرفی کرد.
ذاکری گفت: در این جشنواره ۲۲ گروه سرود و ۸ گروه نمایش از هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، ارومیه، اهواز، یاسوج، خراسان رضوی، یزد، البرز، بوشهر و کرمان به مدت دو روز باهم رقابت کردند.

بیشتربخوانید:اکران فیلم‌های سومین جشنواره گمبرون شهر در بندرعباس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در آئین اختتامیه این جشنواره گفت: آنچه امروز همه ما را از جای جای کشور گرد هم آورده است نام امام رضا (ع) است.
اسمعیل جهانگیری افزود: ایران پهناور دارای غنای فرهنگی است که بخشی از آن را در قالب سرود و نمایش مشاهده کردیم.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر جام برترین‌های دارت کشور
  • عملکرد وزارت نفت در بخش‌های نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی بررسی می‌شود
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب