Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک روز شنبه به ایرنا گفت: بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ دی ماه امسال با محور ترویج فرهنگ و معارف دینی با الگوپذیری از آئین ها و جلوه های اسلامی،تبیین و تاکید بر نقش هنر تئاتر در ترویج الگوی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال ،نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران چهارم آذر 1365 برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی بازگیر ، تاکید بر تکریم دستاوردهای انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس و حماسه های مدافعان حرم ،بهره مندی از تاریخ ارزشمند و گنجینه ادبیات ایرانی ،توجه به حفظ و ترویج و توسعه آداب،سنن ،رسوم وباورهای بومی و توجه به مفاهیم والای انسانی،اعتلاق ذائقه فرهنگی و نفی تروریسم و خشونت و کوشش برای صلح جهانی را از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد و گفت:این جشنواره در بخش های صحنه ای و خیابانی برگزار می شود .
بازگیر ادامه داد:بخش نمایش های صحنه ای این جشنواره به منظور اصالت بخشی به اهداف جشنواره با هدف پویایی و رقابت آفرینی در میان آثار پذیرفته برگزار می شود .
وی اظهار کرد:بخش نمایش های خیابانی به منظور زمینه سازی برای انعکاس خلاقیت و نوآوری های هنرمندان تئاتر در اجرای نمایش های با قابلیت اجرا در اماکن عمومی و به صورت رقابتی طراحی شده است .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 20 آبانماه اعلام کرد و گفت:آثار ارائه شده تا 27 آبانماه بازبینی و جشنواره نیز از 6 تا 10 آذرماه برگزار می شود.
وی افزود:علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی اندیمشک اداره فرهنگ و ارشاد اندیمشک ارسال کنند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود