Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@07:08:16 GMT

وکیل خانوادگی آتنا: متهم یک جنگ روانی را آغاز کرده

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۱۹۸۵۱

وکیل خانوادگی آتنا اصلانی گفت: متهم پرونده آتنا یک جنگ روانی را آغاز کرده است و سعی دارد از چنگال قانون فرار کند اما باور ما این است که او امروز محکوم خواهد شد.

خبرگزاری فارس: امین جباری صبح امروز در حاشیه دادگاه غیرعلنی پرونده آتنا اصلانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متهم پرونده آتنا یک جنگ روانی را آغاز کرده است و سعی دارد از چنگال قانون فرار کند اما باور ما این است که او امروز محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی گفت: طبق قانون انکار بعد از اقرار مقدور نیست و قاتل در اظهارات قبلی خود به 2 قتل دیگر نیز اعتراف کرده است که مدارک به حد کافی علیه وی وجود دارد.وکیل خانوادگی آتنا اصلانی افزود: اگر محکومیت متهم اعدام به دلیل تجاوز به عنف باشد نیازی به پرداخت دیه وجود ندارد و حکم اعدام قطعی خواهد بود.جباری بیان کرد: در صورت محکومیت به دلیل قتل باید نصف دیه طبق قانون پرداخت شود و اگر قرار باشد دیه‌ای پرداخت شود ما حاضریم سریعا مبلغ دیه را تهیه نماییم.وی تصریح کرد: تقاضا داریم روند رسیدگی تسریع شود تا تسکینی بر آلام خانواده آتنا و مردم اردبیل باشد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات آفرود در شهر مهرگان قزوین

مسابقات چند جانبه آفرود جام آتش نشان شهید جواد چگینی از صبح امروز جمعه در شهر مهرگان در استان قزوین آغاز شده است.

این مسابقات در چهار کلاس حرفه‌ای ۲۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ سی سی، ۴۵۰۰ سی سی و بالاتر از ۴۵۰۰ سی سی و دو کلس استاندارد برگزار شده است.

در این مسابقات ورزشکارانی از استان‌های همجوار البرز و زنجان نیز شرکت کرده اند و رقابت‌ها تا عصر امروز ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز بارش بهاری در شهر بام+ فیلم
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • آغاز مسابقات آفرود در شهر مهرگان قزوین
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • محبت یک کشش روانی است یا امر اختیاری؟
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد