Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه های استان گفت : این شرکت با ۲۸۱۷ روستای برقدار، ۱۴۹۳۵ کیلومتر شبکه ۲۰کیلوولت و ۱۱۸۷۸ کیلومتر شبکه ۴۰۰ ولت، وظیفه خدمات رسانی به ۱۱۸۲۸۳۹مشترک را بر عهده دارد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار داشت :‌ به منظور احداث شبکه فشارضعیف برای تامین برق متقاضیان جدید، کاهش تلفات، احداث روشنایی معابر، ظرفیت سازی چاههای آب کشاورزی، اصلاح و ساماندهی شبکه، احداث شبکه فشار متوسط، تامین برق مساکن مهر، احداث فیدر، احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی، برق رسانی به روستاها، احداث شبکه دومداره،‌ پست هوایی و کابل کشی فشار متوسط تعداد ۲۷ پروژه برقرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۴میلیارد تومان در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در هفته دولت کار بهره برداری از پروژه های احداث ۷ کیلومتر شبکه فشارمتوسط فیدر اف ۶ سیلوانادر جاده زیوه، تامین برق مسکن مهر تعاونی۴۳ و قطعه پنجم ابرار در طرزیلو-گلشهر، احداث شبکه روشنایی معابر روستای بند، احداث شبکه روشنایی معابر جاده دریا حد فاصل میدان خاتم الانبیاء تا شرکت پاکدیس به طول ۱۵۶۹ و احداث فیدر ۷ شورکند به طول ۲۱۷۸ به صورت دو مداره جهت رینگ با فیدر یک شورکند با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ششصدمیلیون تومان در شهرستان ارومیه آغاز خواهد شد .

مهندس حسن بکلو اظهار داشت : همچنین ۷۷ دستگاه پست هوایی، ۲۵ کیلومتر شبکه فشارمتوسط هوایی و ۳۱ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی جهت تامین برق متقاضیان جدید در سطح استان احداث شده و ۶ دستگاه پست هوایی،۲/۳کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی اصلاح و ساماندهی شده است

ایشان با تاکید بر اهمیت کاهش تلفات میزان اعتبار صرف شده برای پروژه های کاهش تلفات که در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد را ۱۵ میلیارد تومان اعلام نمود و افزود : از دیگر پروژه های مورد افتتاح شرکت در هفته دولت می توان به برق رسانی به روستاهای خواره میر سردشت، قوچ کندی میاندوآب و چورس چایپاره، تامین برق مساکن مهر سیدآباد مهاباد و ۳ و ۷ و فاز دو شماره یک نقده، احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی جهت رینگ فیدرهای ۱۰ و ۱۱ مهاباد به طول ۱۰ کیلومترمابین روستاهای اوزن دره و گردبران مهاباد، احداث شبکه روشنایی معابر در شهرک آیدین، لیلانچای و مسکن مهر هنرمندان میاندوآب، ظرفیت سازی چاههای آب کشاورزی با احداث خط فشار متوسط به طول ۵ کیلومتر در حد فاصل روستای قازانلو و حاجی آباد شاهین دژ، احداث خط ۲۰ کیلو ولت هوایی جهت رینگ فیدرهای ۱۰ و ۱۱ مهاباد به طول ۱۰ کیلومترمابین روستاهای اوزن دره و گردبران مهاباد، احداث خط ۲۰ کیلو ولت زمینی خروجی از پست ۱۳۲/۲۰ بطول ۲۵۰ مترو همچنین احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی و پست هوایی کلینک تخصصی بیمارستان به طول ۲۹۴ متر در جاده قزل آباد اشنویه، احداث شبکه روشنایی معابر شین آباد و کوی کارکنان پیرانشهر، احداث شبکه روشنایی معابر مسکن مهر فرهنگیان (۱۹۲و ۶۰ واحدی) مسیر جاده بیجار و جنب ترمینال تکاب، احداث روشنایی معابر روبروی پایه های موجود در مسیر گلزار شهداء چایپاره، احداث شبکه دو مداره دیزج دیز (فیدرهای ۳۵ و ۳۶ )به طول ۷۶۰۰ متر خوی و کابلکشی فشارمتوسط جهت توسعه فیدر و راه اندازی پست زولا به طول ۱۲۶۰ متر پست زولا سلماس اشاره نمود .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر

استاندار اردبیل از تکمیل و بهره‌برداری ۶۰ کیلومتر بزرگراه در محور پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر تا ۲ سال آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان بررسی مشکلات زیرساختی شمال استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به حادثه‌خیز بودن محورهای مواصلاتی شمال استان به ویژه پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر و اردبیل، تلاش بر این است تا این مسیر در سال‌های پیش رو به بزرگراه ارتقا پیدا کند.

وی تصریح کرد: محور پارس‌آباد ـ سربند به طول 20 کیلومتر در حال نهایی شدن است که با اجرای ابنیه‌های این مسیر به ویژه پل‌ها و دیگر تأسیسات زیرساختی امیدواریم تا چند ماه آینده محور پارس‌‌آباد به سربند به صورت کامل و به طول 20 کیلومتر زیر بار ترافیک برود.

استاندار اردبیل گفت: در ادامه مسیر از سربند به سمت سه راهی مشگین‌شهر به طول 40 کیلومتر آسفالت لایه اول انجام شده و پیش‌بینی می‌شود 20 کیلومتر امسال و 20 کیلومتر مابقی نیز سال آینده تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

عاملی افزود: با احداث فازهای بعدی این مسیر، تلاش بر این است تا محور پارس‌آباد به سربند و سربند به سه راهی مشگین‌شهر به صورت چهار بانده به بهره‌برداری رسیده و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان پارس‌آباد و شمال استان اردبیل از مسیرهای پرتردد گردشگری، تجاری و اقتصادی به شمار می‌رود و در محدوده بیله‌سوار به گرمی نیز بزرگراهی در حال احداث است تا از این مسیر نیز تردد ترانزیتی به شکل ایمن انجام شود.

استاندار اردبیل از تکمیل پست برق مغان و احداث جایگاه سوخت‌رسانی به فرودگاه پارس‌آباد خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها نیز با همت شرکت توزیع برق و همچنین فرودگاه‌های استان در حال تکمیل شدن است تا اهالی شمال استان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری