Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@19:56:16 GMT

سرلشکر صالحی در پست جدید معارفه شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۰۴۹۲

سرلشکر صالحی در پست جدید معارفه شد

مراسم معارفه سرلشکر صالحی به عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسالح با حضور فرماندهان عالیرتبه نظامی برگزار شد. به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، مراسم معارفه امیر سرلشکر عطاءالله صالحی به عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز با حضور فرماندهان عالیرتبه نظامی در محل ستادکل برگزار شد.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس سابق ستادکل، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستادکل نیروهای مسلح و جمعی دیگر از فرماندهان عالی رتبه نظامی در این مراسم حضور داشتند

امیر موسوی طی سخنانی در این مراسم حضور یک ساله خود در ستاد کل نیروهای مسلح و جانشینی رئیس ستاد را یک فرصت مفید و مغتنم دانست و اظهار داشت: وقتی در ستاد کل بودم متوجه شدم که در ارتش تصویر کاملا درستی از ستاد کل وجود ندارد و برخی از تصورها ناشی از سوء تفاهم است و اگر افراد به ستاد کل بیایند متوجه مسائل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بنده در این سمت با مسئولان سپاه و بسیج و وزارت دفاع ارتباط داشتم و صمیمیتی که از آنها دیدم اگر از ارتش بیشتر نباشد، کمتر هم نبود.

امیر صالحی روز دوشنبه 30 مرداد ماه با حکم فرمانده معظم کل قوا، به جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.

پیش از این امیر موسوی این مسئولیت را برعهده داشت.امیر صالحی نیز پیش از این به مدت 12 سال فرماندهی کل ارتش را برعهده داشت که امیر سرلشکر موسوی جایگزین وی در این سمت شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان امروز شنبه برای تشییع جنازه فرزندش که بر اثر تصادف جان باخت، به آنکارا ترکیه رفت.

معاون رئیس جمهوری ترکیه از البرهان استقبال کرد.

پیش از این خبرگزاری «دوغان» گزارش داد که محمد عبدالفتاح البرهان، پنج‌شنبه ۱۷ اسفند، در آنکارا پایتخت ترکیه در حال رانندگی با موتورسیکلت خود بود که با یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد و چند متر دورتر از موتورسیکلت خود به زمین پرتاب شد. پسر فرمانده ارتش سودان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

روز گذشته اعلام شد که پسر عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیت سودان چند هفته پس از مجروح شدن او در یک حادثه رانندگی در ترکیه درگذشت.

کد خبر 6096410

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت