Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان-همزمان با گرامی داشت اولین روز از هفته بسیج اصناف، یادواره ۳۷ شهید این قشر در زاهدان برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازخبرگزاری بسیجاستان سیستان و بلوچستان سرهنگ ۲ پاسدار علیرضا بخته ای مسئول بسیج اصناف سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به آیه ۳۷ سوره مبارکه نور که می فرماید مردانی که هیچ تجارت و خرید و فروش آنها را از یاد خدا و برپا کردن نماز و پرداختن ذکات مشغول نمی کند آنها از روزی می ترسند که دلها و دیده ها در آن پریشان دگرگون است، اظهار داشت:مخور همه ی کارهای بسیج اصناف استان و شهادت شهید مهدی عراقی دلیل نامگذاری ۴ شهریور بعنوان روز قشر بسیج اصناف می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید عراقی اولین گروهی بود که به ندای حضرت امام پاسخ داده که این موضوع سبب افتخار اصناف می باشد .

وی بیان کرد: شهید عراقی در بدو ورود امام از پاریس به ایران نقش مهمی داشت و مسئولیت اجرای برنامه های امام با ایشان بود وی توسط عوامل ترور در ۴ شهریور سال۵۸ به شهادت رسید وی تصریح کرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامه ی اسلامی ضروری است و بازاریان نقش مهمی در شناخت عمومی جامعه از آمیزه های دینی می دانند نقش بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل نوع رسالت و جایگاهی که داشته اند منشا تحولات فرهنگی بسیاری در جامعه بوده همچنان است .

وی تاکید کرد : مدیریت پشتیبانی جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس از نمونه های بارز تلاشها و برکات این قشر از جامه می باشد که از جمله ثمرات و برکات آن انتقال ارزشهای دینی انقلاب اسلامی و شهدای ۸ سال دفاع مقدس به نسل فعلی بویژه بازاریان و کاشفان جوان دانست که نتیجه آن رعایت عدل و اصناف وفرهنگ صحیح اسلامی و ترویج این خصایص و فضیلتها خواهد بود .

وی در پایان اذعان داشت: با توسل به تمام شهدا از آنها می خواهیم که رهنمود ما در استقامت بر صراط مستقیم باشد .

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود

یادواره شهدای فردو روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۹ با روایتگری غلامرضا ابوطالبی و شعرخوانی صابر خراسانی برگزار می‌شود.

هر ساله در این یادواره شهدای یکی از مسئولان ملی به ایراد سخن می‌پردازد که سخنران اصلی امسال محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور خواهد بود.

روستای فردو که بیش از ۱۲۵ شهید را در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و دفاع از حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، از روستا‌های شهیدپرور مطرح قم و کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد