Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با بیان اینکه تشکیل پرونده برای صدور پروانه مواکب از طرف این ستاد با جدیت درحال انجام است، گفت: بحمدالله تاکنون بیش از 380 پرونده برای مواکب تکمیل، پالایش و به مرکز برای صدور پروانه ارسال شد از این تعداد ۱۸۳ پروانه صادر و تحویل گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: پروانه‌های صادره قرار است در مراسمی با حضور مسئولان استانی به مدیران مواکب اهدا شود.

موسوی تأکید کرد: آن دسته از مواکبی که تاکنون برای تشکیل و تکمیل پرونده اقدام نکرده‌اند حداکثر تا پایان هفته آینده با مراجعه به ستادبازسازی عتبات عالیات شهرستان تابعه نسبت به تکمیل پروند موکب اقدام کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوستان اظهار کرد: واگذاری مکان به موکب‌داران و مجوز تردد به محدوده مواکب منوط به ارائه پروانه موکب است. موکب‌داران تا پیش از آغاز ماه محرم باید پروانه موکب را دریافت کرده باشند تا امکان خدمت به زائران را پیدا کنند. طبیعی است که دیر اقدام کردن برای تشکیل پرونده آنها را با مشکل مواجه می‌کند.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدسبحان حسنی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اربعین ایلام با موضوع تعیین تکلیف جانمایی مواکب در مرز مهران عنوان کرد: مقررات و جانمایی های اولیه اربعین در مرز مهران با توجه به قرار گرفتن اربعین در ماه‌های سرد سال صورت گرفته است.

وی افزود: در سال‌های گذشته بر خلاف امروز وجود ویزا چندان ملاک نبود و گاهی با کارت ملی انجام می‌شد ولی اکنون گذرنامه زیارتی صادر می‌شود و کار بسیار تسهیل شده و سرعت تردد بالا رفته و ما با شرایط جدیدی در برگزاری اربعین مواجه هستیم.

وی گفت: با شرایط جدید و تحولات بزرگی که در حوزه اربعین در استان ایلام صورت گرفته و جانمایی مواکب، تردد اتوبوس بازرسی‌ها باید با این شرایط جدید وفق داده شود تا زائر سریع‌تر به مرز برسد و جمعیت زودتر تخلیه شود.

حسنی تأکید کرد: موضوع ساماندهی دستفروشان باید به طور جدی دیده شود و ملاحظات نیروهای انتظامی و مرزبانی و راهور در نظر گرفته شود تا مزاحمتی در برقراری نظم و تردد زائران ایجاد نشده و خللی در تردد میلیونی زائران ایجاد نشود.

کد خبر 6087538

دیگر خبرها

  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد