Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: روی اتفاقات بازی توپ‌های ما تبدیل به گل شد و نمی‌شود گفت چون ما ۱۲ گل زدیم خیلی قدرتمند هستیم.

وحید شمسایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ در خصوص پیروزی عجیب 12 بر یک تیمش مقابل شهرداری ساوه اظهار داشت: دو هفته است نتایج‌مان روی اتفاقات رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته روی اتفاقات گل خوردیم و باختیم،‌ این هفته هم روی اتفاقات گل زدیم و بردیم. من نمی‌خواهم بگویم چون 12 گل زدیم خیلی قوی هستیم، اصلاً این‌طور نبود. خیلی از لحظات بازی مصطفی نظری دروازه ما را نجات داد و در جریان بازی نیز فرصت‌های زیادی را هم ما و هم شهرداری از دست دادیم.

وی ادامه داد: این پیروزی دو حُسن برای ما داشت، یک اینکه با این نتیجه به بازی‌ها برگشتیم و توانستیم شکست هفته گذشته مقابل آذرخش را جبران کنیم. دوم هم تفاضل خوبی به دست آوردیم و توانستیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. تنها نکته منفی این دیدار مصدومیت خودم در لحظات پایانی بود که باید امروز فیزیوتراپی کنم.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی درباره عملکرد خوب مهران عالیقدر در اولین حضورش در تیم تأسیسات،‌ تصریح کرد: حضور مهران عالیقدر دو شرایط ذهنی خوب برای تیم ما ایجاد کرده است. ابتدا اینکه این بازیکن به لحاظ فنی بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند کمک زیادی به ما کند. دوم هم عالیقدر به لحاظ اخلاقی به قدری فوق‌العاده است که همه تیم را مجذوب خودش کرده است. خودم فکر نمی‌کردم به دلیل مشکلاتی مالی که داشتیم بتوانیم این بازیکن را به خدمت بگیریم اما از او تشکر می‌کنم که رفاقتی به تیم ما آمد.

شمسایی افزود: عالیقدر بازیکن کاملاً حرفه‌ای است و با وجود اینکه سه ماه است بازی نکرده،‌ اما هر چقدر از زمان بازی گذشت با شرایط تیم هماهنگ‌تر شد. این نشان می‌دهد که بی‌جهت نیست او بازیکن تیم ملی بوده و به مقام سوم جهان رسیده است.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل مقاومت قرچک عنوان کرد: هیچ بازی در لیگ برتر آسان نیست و هیچ نتیجه‌ای را نمی‌شود پیش‌بینی کرد، همانطور که هفته گذشته فکر نمی‌کردیم شهرداری را با آن اختلاف شکست دهیم. مقاومت تیم جوان و خوبی است که با سرمربیگری زرخانلی توانسته یقه تیم‌های بزرگ را در قرچک بگیرد. فارغ از هر نتیجه‌ای، وقتی من به قرچک می‌روم و تماشاگران خونگرم این شهر را می‌بینم که تیم‌شان را تشویق می‌کنند، عشق می‌کنم و از رشته خودم لذت می‌برم. همان‌طور که گفتم هیچ بازی آسان نیست و قطعاً بازی سختی مقابل مقاومت داریم.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته

به گزارش جماران، از ماراتن لندن 2024، فوران کوه آتشفشان روانگ در اندونزی، جاری شدن سیل در چین، ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، صد و پنجاه و چهارمین سالگرد تولد «لنین» در روسیه، تظاهرات علیه کاهش بودجه دانشگاه های دولتی در آرژانتین، تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین و معترض به جنگ غزه و بازداشت آنها در ایالات متحده تا رژه به مناسبت صد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در ارمنستان در 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته.

 

حجم ویدیو: 71.91M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند