Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-03@04:28:56 GMT

بازپخش یک سریال با پایان «پنچری»

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۲۱۹۴

بازپخش یک سریال با پایان «پنچری»

به گزارش بولتن نیوز، شبکه سه سیما تا پایان شهریور ماه مجموعه‌ جدیدی را به روی آنتن نخواهد برد و سریال «چرخ فلک» که پیش از این از شبکه یک سیما به روی آنتن رفته است را تکرار می‌کند.

مجموعه «چرخ فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور از شنبه، ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال اپیزودیک به تهیه‌کنندگی مجید مولایی در ۲۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در تابستان ۱۳۹۵ از شبکه یک سیما پخش شد. فیلمنامه سریال «چرخ فلک» به قلم علیرضا طالب‌زاده نوشته شده است. آهنگسازی اپیزودهای ساخته شده توسط عزیزالله حمیدنژاد را ستار اورکی به عهده داشته و ساخت موسیقی اپیزودهای کارگردانی شده توسط بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور را پیمان خازنی انجام داده است و خواننده تیتراژ آن سالار عقیلی است.

موضوع اصلی سریال یک مفهوم اخلاقی است که در هر یک از داستان‌ها این موضوع تکرار می‌شود و بیشتر بازیگران در ابتدای هر قصه آدم فرعی هستند که در قصه بعدی به بازیگر اصلی بدل می‌شوند.

بازیگران این مجموعه تلویزیونی حمیدرضا آذرنگ، مهران احمدی، اندیشه فولادوند، امیر آقایی، لیلا اوتادی، میلاد کیمرام، آشا محرابی، شبنم مقدمی، مریم بوبانی، لیندا کیانی، کیهان ملکی، بهناز جعفری، فتانه ملک محمدی، عباس غزالی، مهوش صبرکن، حسین سلیمانی، ترلان پروانه، علیرضا جعفری، فرزانه نشاط خواه، بهرام ابراهیمی و ... هستند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید

آفتاب‌‌نیوز :

طبق برخی اخبار جدایی بازیگر نقش بهتاش قطعی است. آن‌چه عنوان می‌شود، اما ربطی به سرشلوغی او ندارد. اصلا، مساله ساخت سری هفتم «پایتخت» امری تازه نیست که بازیگران نتوانند برنامه خود را هماهنگ کنند.

تصمیم افشاری هر چه هست، محترم. صرفا محض یادآوری می‌گوییم که او با سریال «پایتخت» صاحب شهرت و محبوبیت شد و استعداد کمدی‌اش به طور کامل بر همگان آشکار گشت. آیا جدایی او از این سریال، «اخلاقی» است؟

این ماجرا یادمان انداخت که هوتن شکیبا، سال ۹۷ برای «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ گرفت. آن زمان، خیلی‌ها گمان می‌کردند دیگر در «لیسانسه‌ها» بازی نخواهد کرد. شکیبا، اما به سریالی که با آن مشهور شده بود، وفادار ماند و اتفاقا کاراکتر حبیب در «فوق لیسانسه‌ها» ویژه‌تر از همیشه شد. این را هم بدانیم که او نوروز امسال با صداپیشگی «مهمانی» به تلویزیون بازگشت.

در مثالی دیگر می‌توان از پژمان جمشیدی نام برد که با سریال تلویزیونی «پژمان» به شهرت در عرصه بازیگری رسید. او در سینما سرشلوغ است، اما این اتفاق را بهانه‌ای برای عدم همکاری با فصل چهارم «زیرخاکی» نکرد. جمشیدی پیش از پخش این سریال نوروزی گفته بود که برای خوشی دل مردم با تلویزیون همکاری کرده است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا