Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان این مسابقه که از هفته اول رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان برگزار شد ، تیم شهرداری کوچصفهان برتر از حریف خود ظاهر شد و با برتری در این بازی ، این مسابقات را با پیروزی آغاز کرد.
در دیگر دیدار برگزار شده از هفته اول رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان نیز، تیم های مهتاب بافت شفت و شاهین بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین قرار بود در چارچوب این رقابت ها تیم های فوتبال ملوان نوین بندرانزلی و کادوس ماسال به مصاف هم بروند که به دلیل عدم حضور تیم کادوس ماسال، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود ملوان نوین انزلی اعلام شد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته اول ، تیم های فوتبال شهرداری کلاچای ، شهرداری آستارا ، ملوان نوین انزلی ، شهرداری کوچصفهان ، دخانیات رشت و میرزاکوچک صومعه سرا با کسب سه امتیاز به ترتیب در رتبه های اول تا ششم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 14 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
**
یکدوره مسابقه تیراندازی توسط دختران بدسرپرست به مناسبت هفته دولت در رشت برگزار شد.
رئیس هیات تیراندازی استان گیلان در خصوص برگزاری این رقابت ها در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات ، 10 دختر بدسرپرست حضور داشتند.
باب الله زارع افزود: ابتدا مسئولان هیات تیراندازی استان گیلان از مکان نگهداری این دختران بازدید کردند و قرار شد که آنان را به مسابقات تیراندازی دعوت کنیم.
وی ادامه داد: به همین دلیل ، میزبان این فرزندان عزیز هستیم تا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، یکدوره مسابقه تیراندازی بین دختران بدسرپرست برگزار شود.
یکی از مرببان دختران بدسرپرست رشت نیز گفت: 26 دختر بدپسرپرست رده سنی هفت تا 18 سال به صورت شبانه روزی زیر نظر 6 مربی در این مکان حضور دارند.
کبری اسماعیل پور افزود: گرچه این دختران بدسرپرست هستند، اما خوشبختانه همه آنان تحصیلکرده اند و در حوزه های اجتماعی نیز ، فعالیت دارند.
وی ادامه داد: همچنین چند دختر بدسرپرست در دانشگاه قبول شده اند و یکی از آنان نیز قهرمان یکی از رشته های ورزشی است و هم اینک نیز 10 دختر در مسابقات تیراندازی حضور یافته اند.
در پایان این رقابت ها در سالن تیراندازی میرزاکوچک رشت از سوی مسئولان هیات تیراندازی گیلان، به نفرات برتر این رقابت ها، جوایزی اهداء شد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا