Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:41:23 GMT

بسیج باید برای تحقق دولت اسلامی خط شکن باشد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۲۳۷۷

بسیج باید برای تحقق دولت اسلامی خط شکن باشد

جانشین رئیس سازمان بسیج گفت: بسیج در وزارتخانه‌ها و ادارات باید برای تحقق دولت اسلامی خط شکن باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیینتکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارمندان که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: خدمات بسیج کارمندان ستودنی است؛ ولی باید از تمام ظرفیت دستگاه‌های دولتی برای رسیدن به اهداف انقلاب استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و وزارتخانه‌ها که درگاه میزان رضایت‌مندی مردم از نظام است، افزود: بسیج در وزارتخانه‌ها و ادارات باید برای تحقق دولت اسلامی خط شکن باشد؛ علاوه بر این دوری از منکر و احیای معروفات خداپسندانه مانند ارزش‌های دفاع مقدس نیز باید در جان کارمندان شکل بگیرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین با اشاره به انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس در کتب درسی دانش آموزان به بازسازی واقعه مهم و تاریخی غدیر هم اشاره کرد و گفت: امسال در ۱۴۸ نقطه کشور و ۲ منطقه در عراق و سوریه به‌طور داوطلبانه و با پیشنهاد اولیه بسیج بازسازی واقعه غدیر انجام خواهد شد که این از برکات تفکر بسیجی است.

وی در خاتمه با ادای احترام به مقام شامخ شهید مدافع حرم حججی که پیام آن باید در این برهه به درستی درک شود، از خدمات سرهنگ پاسدار امیرخانی تکریم و حکم مسئولیتی سرهنگ پاسدار فصیحی را به عنوان رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور ابلاغ کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از ایجاد ۲.۵ میلیون شغل و کاهش ۱.۵درصدی نرخ بیکاری از آغاز دولت سیزدهم تاکنون خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم،مهارت و فناوری یکی از عامل های اصلی رشد و توسعه ی اقتصادی پایدار در کشورها به شمار می رود. به همین منظور آموزش های فنی و حرفه ای، نقش مهمی را در افزایش اشتغال مولد، بهبود فضای کسب و کار، استفاده ی بهینه از فرصت ها و افزایش کارایی اقتصاد مقاومتی در درون جامعه بر عهده دارد. بر این پایه سازمان بین المللی کار(I.L.O) آموزش های مهارتی را به عنوان یکی از پایه های اساسی فعالیت خویش قرار داده است و همواره آن را به دیگر کشورها توصیه می کند.

جوانان با فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای در واقع نیروی خلاقیت و کاربردی خود را در یک فضای رقابتی در مسیر خدمت به مردم به کار می گیرند. این آموزش های مهارتی زمینه ساز ایجاد حرفه های با ثبات است و از پدید آمدن شغل های کاذب و ناپایدار که توسعه ی همه جانبه ی کشور را هدف قرار می دهد و سبب آسیب های مختلف اجتماعی می شود، جلوگیری به عمل می آورد.

مهرداد عظیمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارائه مهمترین خدمات و اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال گذشته، اظهار کرد: امسال در راستای تحقق شعار سال و کمک به صنعت و اقتصاد، ظرفیت مراکز جوار کارگاهی 50 درصد افزایش خواهد یافت.

وی از رشد 33 درصدی حوزه آموزش های فنی و حرفه‌ای و 38 درصدی سنجش صلاحیت حرفه ای در سال گذشته خبر داد و افزود: پارسال واگذاری امر آموزش های فنی و حرفه‌ای به بخش خصوصی هزار و 140 درصد افزایش یافت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ادامه داد: سال گذشته در حوزه کاهش نرخ بیکاری اتفاق قابل توجهی افتاد و یکی از وعده های دولت در حوزه اشتغال محقق شد، ضمن اینکه صدمات حین کار در سال گذشته 14درصد کاهش یافت.

عظیمی بیان کرد:  یکی از این ظرفیت‌ها، سرمایه نیروی انسانی است و یکی از ماموریت‌های دستگاه‌ها به ویژه رسانه‌ها، معرفی درست توانمندی‌های استان ها است.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، کارگران را مجاهدان عرصه اقتصادی دانست و یادآور شد: هرچه قدر بخش خصوصی را تقویت و شرایطی را فراهم کنیم و مردم امور اقتصادی را دست بگیرند، موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد