Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@14:16:48 GMT

چابک سازی در دانشگاه آزاد اسلامی سیاست درستی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۲۸۳۲

چابک سازی در دانشگاه آزاد اسلامی سیاست درستی است

دکتر کریم زارع، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در مصاحبه با خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به سیاست چابک سازی و تغییر ساختار در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان گفت:چابک سازی سیاست خوب و درستی است که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باید به این سمت پیش برود.

وی افزود: باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان یکی از چابک ترین مجموعه های دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر زارع با اشاره به نمود فرهنگی و آموزشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گفت:این باشگاه تنها مرکز علمی و پژوهشی نیست ونمود فرهنگی و آموزشی دارد.

وی ادامه داد:باشگاه پژوهشگران جوان توانسته به عنوان یک مجموعه چابک و نمونه با 2.5 درصد بودجه پژوهشی، بیش از 15 درصد رکوردهای علمی را در اسکوپوس به نام خود ثبت کند.

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در ادامه با توجه به تجارب دکتر ولایتی رییس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در وزارت خارجه، مشاورمقام معظم رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دکتر ولایتی شخصیت متعادل و علمی است و طی سال های گذشته در مقاطعی که دانشگاه آزاد اسلامی با مشکلی روبرو شده است، تجارب و کمک های ارزنده دکتر ولایتی راهگشا بوده است.

دکتر زارع در پایان تغییر و تحولات در دانشگاه آزاد اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت:دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی و دکتر رهبر آینده درخشانی خواهد داشت.

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مراکز زیرمجموعه این دانشگاه است که رسالت تربیت و پرورش نخبگان و پژوهندگان علم و دانش را به عهده گرفته است. این باشگاه به عنوان مرکزی علمی در سال 1377، به پیشنهاد ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس شد و تاکنون موفق به جذب پژوهشگران و محققان زیادی در سطح ملی و بین‌المللی شده و به موفقیت‌های خوبی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری دست یافته است. اولویت اصلی این باشگاه استفاده از پژوهشگران و اساتید برتر داخلی و خارجی برای تولیدات علمی و فناوری است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید