Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:23:39 GMT

نرخ جدید بسته های اینترنت موبایل ایرانسل اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۲۸۵۰

نرخ جدید بسته های اینترنت موبایل ایرانسل اعلام شد

اپراتور ایرانسل، ۱۲ بسته بلندمدت جدید برای اینترنت همراه ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اپراتور ایرانسل اعلام کرد که ۱۲ بسته بلندمدت جدید، در بازه‌های زمانی سه، ۶ و ۱۲ ماهه و در حجم‌های ۹ گیگابایتی تا ۱۲۰ گیگابایتی برای مشترکان خود ارائه کرده است.

بسته‌های سه ماهه جدید شامل بسته‌های ۹، ۱۸، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۷۲ گیگابایتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته‌های ۶ ماهه در حجم‌های ۱۸، ۳۶ و ۴۸ گیگابایتی و بسته‌های ۱۲ ماهه نیز در حجم‌های ۷۲، ۹۶ و ۱۲۰ گیگابایتی ارائه شده‌اند. فهرست کامل بسته‌های اینترنت همراه در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/packages در دسترس قرار گرفته است.

همچنین فعال‌سازی این بسته‌ها با شماره‌گیری کد دستوری *۵۵۵*۵# (ستاره۵۵۵ستاره۵مربع) و یا با استفاده از نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» نیز امکان‌پذیر است.

امکان دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن ایرانسل من از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell و نیز فروشگاه‌های اپلیکیشن Google Play Store، کافه بازار و اپ استور فراهم است.

علاوه بر این، پرتال وب ایرانسل من به نشانی my.irancell.ir خرید بسته‌های اینترنتی و مدیریت حساب ایرانسلی را برای مشترکان ایرانسل امکان‌پذیر کرده است.

بسته‌های دوازده‌گانه جدید ایرانسل برای استفاده توسط مشترکان دائمی و اعتباری در دسترس است و تمامی مشترکان اینترنت همراه نسل ۳، ۴ و ۴.۵ ایرانسل می‌توانند این بسته‌ها را روی حساب خود فعال کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه