Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مادوان بویراحمد با انتقاد از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ورودی و خروجی شهر ۱۸ هزار نفری مادوان در محاصره مصالح فروشان و خودروهای میوه فروش است.

داریوش جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: حضور مصالح فروشان و خوردوهای میوه فروش در ورودی و خروجی شهر مادوان به عنوان ورودی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سایه بی توجهی مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشکلات فراوانی را بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مصالح فروشان و خوردوهای میوه فروش مسیر جاده یاسوج-اصفهان یا همان ورودی و خروجی شهر مادوان را دچار یک آشفتگی کرده است، عنوان کرد: انتظار می‌رود اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان متولی حفظ و نگهداری جاده‌ها و حریم آن نسبت به برطرف کردن این مشکل در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

جهانبخش ابراز کرد: وجود مصالح فروشی‌ها در مسیر جاده یاسوج-اصفهان و یاسوج-سی سخت مشکلات بهداشتی عدیده‌ای را برای مردم و مسافران فراهم آورده و البته امکان افزایش تصادفات در این دو محور را نیز افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه تعریف عوارض نوسازی به عنوان منبع پایدار درآمد توسط شهرداری‌ها در دستور کار دولت است، بیان کرد: برنامه داریم در پارک 70 هکتاری مادوان مرکز تفریحی و فرهنگی با سرمایه گذاری بخش خصوصی تعریف کنیم.

شهردار مادوان میزان درآمد این شهرداری را ناچیز دانست و افزود: شهر مادوان یک شهر خوابگاهی بوده و بسیاری از مردم آن بنیه مالی مطلوبی ندارند و تنها راه سرپا نگه‌داشتن شهر کمک‌های دولتی است.

جهانبخش بیشترین میزان مهاجرپذیری در استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهر مادوان اعلام کرد و گفت: برای ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب به مردم نیازمند افزایش اعتبارات دولتی هستیم زیرا روزانه شاهد افزایش جمعیت این شهر هستیم.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم) رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم) نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد