Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-29@22:39:53 GMT

تشریح روند انتخاب اعضای شورای عالی نظام پزشکی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۳۱۲۴

تشریح روند انتخاب اعضای شورای عالی نظام پزشکی

سرویس سلامت و پزشکی بی باک؛ بخش مهمترین عناوین:


رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی،روند انتخاب اعضای شورای عالی نظام پزشکی را تشریح کرد.

به گزارش بی‌باک، در پی برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و بازرسان مجمع عمومی و اعضای شورای عالی نظام پزشکی که در روز جمعه سوم شهریورماه برگزار شد، دکتر منصور جعفری نمین که به عنوان رئیس مجمع عمومی انتخاب شد ادرباره این انتخابات گفت: این مراسم با حضور بیش از 230 نفر از اعضای مجمع در سالن همایش‌های صداوسیما با نظم بسیار خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا دکتر زالی رئیس کل محترم سازمان طی سخنرانی به تشریح وضعیت چهار سال گذشته و آینده ی پیش روی منتخبین اشاره کرد و سپس دکتر قربانی رئیس هیأت نظارت گزارشی از روند نظارت بر انتخابات نظام پزشکی از ابتدا تاکنون ارائه کرد. در ادامه با حضور هیأت رئیسه سنی مجمع، رسمیت یافت که ثبت نام نامزدهای هیأت رئیسه مجمع عمومی به صورت کتبی انجام و سپس رأی‌گیری در این خصوص انجام شد.

پس از انتخاب اینجانب، دکتر آقازاده، دکتر تدین و دکتر انصاری که هیأت رئیسه مجمع این دوره سازمان را تشکیل می‌دهند ثبت نام کاندیداهای ریاست کل صورت گرفت که آقایان دکتر حافظی و دکتر فاضل هر کدام 10 دقیقه به ایراد سخنرانی پرداختند. در نهایت رأی‌گیری برای اعضای شورای عالی، رئیس کل و بازرسان انجام که نتایج به شرح زیر اعلام می‌شود.

دکتر جعفری نمین افزود: انتخاب فرد شایسته‌ای چون دکتر فاضل به ریاست سازمان و افرادی مقتدری در شورای عالی نوید بخش آینده‌ای پر امید و مترقی برای سازمان نظام پزشکی خواهد.

وی با اشاره به هماهنگی بین ارکان و همدلی اعضای منتخب اظهار امیدواری کرد که در این دوره بتوان بر برخی از چالش های فراسوی جامعه پزشکی فائق آمد و طرح هایی نو در جهت افزایش شأنیت و جایگاه این حرفه مقدس ارائه کرد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • پزشکی به شرط کسب درآمد