Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:40:34 GMT

کشف و ضبط لوازم بهداشتی و سیگار قاچاق در شهرستان لنگرود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۳۲۸۹

کشف و ضبط لوازم بهداشتی و سیگار قاچاق در شهرستان لنگرود

لنگرود-فرماندهی انتظامی لنگرود از کشف و ضبط بیش از یک هزار و ۱۹۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ حسین نیک فرد اظهار کرد: دو محموله قاچاق در شهرستان لنگرود کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام شامل لوازم آرایشی و بهداشتی و سیگار قاچاق است، افزود: در راستای مبارزه با خرید و فروش کالای قاچاق در سال اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال، نظارت بر واحدهای صنفی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی انتظامی لنگرود با اشاره به اجرای هشت مرحله طرح کنترل نظارتی در سطح صنوف شهرستان از ابتدای سال جاری، گفت: طی این نظارت و کنترل صنوف بیش از هزار و ۱۹۰ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ نیک فرد ارزش کالای قاچاق کشف شده را با ۲۰۰ میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: متصدیان این واحدهای صنفی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

وی همچنین در ادامه به کشف و ضبط ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق نیز در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر توزیع و فروش محصولات دخانی قاچاق در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس پس از اطلاع از صحت موضوع، با تعقیب سرنخ ها دو متهم را در این پرونده شناسایی کرد، افزود: در بازرسی از خودروی پیکان وانت متهمان، ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

فرماندهی انتظامی لنگرود ارزش ریالی کالای کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت :‌ دو متهم ۳۳ و ۵۸ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال انواع نوشیدنی‌های قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت