Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی الله خون میرزائی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح طرح های این شهرستان در هفته دولت اظهار کرد:60پروژه عمرانی در حوزه های مختلف به مناسبت هفته دولت، با حضور مسئولان استانی و کشوری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
وی به پروژه های شاخص این شهرستان اشاره کرد و افزود: گازرسانی به روستاها،احداث و تجهیز کتابخانه شهدای بخش غیزانیه،راه اندازی سیستم ویدیو وال هواشناسی،خرید و نصب سامانه گزارشات جوی و اطلاعیه های هواشناسی،بهسازی و آسفالت معابر و خیابان های روستاها،بهره برداری از فاز اول پروژه پست 132.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

32کیلوولت منطقه پردیس اهواز، احداث بی 132کیلو ولت دوم در پست 400.132کیلو ولت شهید هاشمی، افتتاح فاز2 ساختمان حمایتی کمیته امداد، واحد مسکن مهراهواز 2 هزار واحدی نفت(200 واحد قابل افتتاح)، مرکز بهداشت شهری عین 2 اهواز،ضریح و سیستم تهویه علی بن مهزیار، فاز یک مجتمع خدماتی رفاهی کیلومتر 11 محور کمربندی اهواز، فاز 2مجتمع خدمات رفاهی در کیلومتر18 محور اهواز-اندیمشک و فاز 1 و 2 مجتمع خدمات رفاهی کیلومتر 29محور اهواز- آبادان از پروژه های شاخص این شهرستان هستند.
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز از نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و دکتر شریعتی استاندار خوزستان در جهت رفع مشکلات شهرستان اهواز تشکر و قدردانی کرد و افزود: شهرستان اهواز بیشترین تعداد پروژه شاخص و همچنین بیشترین اعتبار هزینه شده در بین دیگر شهرهای استان را دارد.
خون میرزائی اضافه کرد: آبرسانی به روستاها ، طرح های کشاورزی ، راه ، مراکز و خانه های بهداشتی و درمانی را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت در سطح شهرستان است.
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در پایان اطلاع رسانی عملکرد و خدمات مسئولان را حق مردم دانست و گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای ارایه گزارشی از اقدامات و عملکرد دستگاه های دولتی به مردم است.
ازدوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.

/6002/7467
خبرنگار: باقر ابراهیمی**انتشاردهنده : کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، از تعدادی از معلمان پیشکسوت و آموزگاران فداکار اصفهانی در صحن شورای اسلامی شهر تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، با دعوت از تعدادی از معلمان پیشکسوت و آموزگاران فداکار اصفهانی از این معلمان به نمایندگی از جامعه معلمان اصفهانی تجلیل صورت گرفت.

در این مراسم از عبدالوهاب طالقانی، حسنعلی زهتاب، بها الدین صدر، مصطفی نیلی‌پور و فقیه به عنوان معلمان پیشکسوت تجلیل به‌عمل آمد.

همچنین از ۴ بانوی معلم که در طرح معرفی معلمان فداکار از سوی دانش آموزان معرفی شده بودند تقدیر شد.

در این راستا رشیده‌سادات بدری‌فر، شیرین حیران، مینا جدیدی و فروغ توسلی که در امر تعلیم و تربیت ایثارگری‌های ویژه‌ای نشان داده بودند، تجلیل شدند.

کد خبر 750698

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود