Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>لیگ برتر - کمتر کسی فکر می‌کرد بشار رسن در اولین بازی خود در ترکیب پرسپولیس بدرخشد و نمایش فوق‌العاده‌ای آن هم در لیگ قهرمانان آسیا ارائه بدهد اما این اتفاق افتاد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: هافبک عراقی که در دیدار با الاهلی عربستان جانشین محسن مسلمان شده بود با ارسال زیبایش گل اول پرسپولیس را ساخت و روی گل دوم هم تأثیر غیرمستقیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد درخشان بشار رسن سرمربی کروات پرسپولیس را امیدوار کرد که یک هافبک کلیدی و مؤثر را خریده است. مصاحبه بشار رسن را با این توضیح بخوانید که در حال حاضر در اردوی تیم ملی عراق در مالزی به سر می‌برد.

اولین بازی‌ات در ترکیب پرسپولیس فوق‌العاده بود؛ نظر خودت چیست؟
بازی مقابل الاهلی عربستان شرایط خودش را داشت. ما ۲ گل از حریف عقب افتادیم و این خیلی جالب نبود. ما برای برد وارد زمین شدیم ولی گل زودهنگامی خوردیم و خوشحالم به بازی برگشتیم.

برای خودت هم فضای پرسپولیس خیلی خوب شد؛ این‌طور نیست؟
خوب بود، خوب‌تر هم شد! فضای پرسپولیس خیلی خوب است و حالا می‌بینم در فضای مجازی، رسانه‌ها و مردم همه چیز به سود من است. از این وضعیت خوشحالم.

درباره فضای تیم پرطرفدار پرسپولیس چه نظری داری؟
راستش را بخواهید من از تیم نیروی هوایی آمدم که قهرمان عراق شدیم و خیلی با این فضا بیگانه نبودم اما پرسپولیس شرایط خاصی دارد. خیلی خوشحالم کمک کوچکی کردم که در عمان بازنده نباشیم.

وقتی می‌خواستی به زمین بروی برانکو به تو چه گفت؟
حرف‌های فنی و تاکتیکی زد و اینکه خودم باشم و با تمرکز کامل بازی کنم. خودم هم نمی‌خواستم اولین بازی‌ام برای پرسپولیس با شکست همراه شود.

قبل از بازی با شایان مصلح هم‌اتاق بودی؛ او چه کمکی به تو کرد؟
زبان عربی شایان مصلح خیلی خوب است. اصلاً فکرش را نمی‌کردم. همین صحبت کردن خیلی به من کمک کرد و تا حدودی با فضا آشنا شدم. شایان پسر خوب و پرجنب و جوشی است و خوشحالم زبان مرا می‌فهمد و حرف هم می‌زند.

محسن مسلمان هم که با ورود تو به زمین تعویض شد پس از مسابقه با الاهلی عربستان پست‌ جالبی برای تو گذاشت!
محسن مسلمان لطف کرد که آن پست را گذاشت. از او تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد پرسپولیس و بازیکنانش با شخصیت هستند و بی‌دلیل قهرمان ایران نشدند. امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر در ایران و آسیا هم موفق شویم.

برانکو از عملکردت راضی بود؟
از همه راضی بود. به هر حال وقتی شما بازی دو بر صفر باخته را با تساوی ۲-۲ عوض می‌کنید مربی راضی است.

در حالی به اردوی تیم ملی عراق می‌روی که هیچ شانسی برای صعود ندارید و رقابت برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین ژاپن، عربستان و استرالیا در جریان است!
بله، عراق سرشار از بازیکنان مستعد و خوب است. ما هم متأسفانه امتیازات زیادی از دست دادیم و یکسری مشکلات هم داشتیم. ان‌شاءالله بتوانیم به دوران اوج برگردیم.

در تیم ملی عراق که فیکس نیستی؟
من از رده‌های پایه‌ای شروع کردم و به پیراهن تیم ملی بزرگسالان عراق رسیدم. عجله‌ای برای فیکس شدن ندارم و مطمئن هستم با تلاش بیشتر به آن‌چه که می‌خواهم می‌رسم.

43503

کلید واژه‌ها : خبر ورزشی - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار