Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با بیان اینکه مشکلات مخابراتی در منطقه تفرش، آشتیان و فراهان برطرف شود گفت: پروژه‌های منطقه تفرش، آشتیان و فراهان نیازمند تخصیص اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آشتیان،محمد حسینی ظهر امروز در پایان بازدید و افتتاح طرح‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و تقدیر و تشکر اظهار داشت: خود را ملزم به افتتاح هیچ پروژه‌ای نمی‌دانیم زیرا هرکاری در هرحوزه‌ای که انجام می‌شود وظیفه است واقدامات مردم به منظور تقدیر و تشکر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در شهرستان آشتیان با حضور معاون اقتصادی استانداری مرکزی و مدیران کل و فرمانداران استان مرکزی ابتدا از 4 طرح بخش خصوصی که در سرمایه‌گزاری‌های ویژه‌ای در بخش کشاورزی و طیور انجام شده بود بازدید کردیم و این افراد با کمک‌هایی که توسط دولت انجام شده و توانایی‌های خود توانسته‌اند زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند و امروز شاهد افتتاح شرکت تهیه خوراک دام در این شهر بودیم.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از یک مرغداری 30هزار قطعه‌ای تخم‌گذار در روستای مزرعه نو بازدید شد و همچنین اقدام ارزنده‌ای را تعاونی دهیاران اشتیان انجام داده‌ بودند مبنی بر اینکه فعالیت اقتصادی انجام دهندتوانسته بودند بخش کارتن‌سازی را با توجه به نیاز منطقه ایجاد کنند.

حسینی بیان کرد: از یک کارگاه تولید البسه که توسط تعدادی از بانوان زحمت‌کش روستای سیاوشان آغاز به کار کرده بود و همچنین در روستای هزارآباد از یک کارگاهی که به تولید چوب‌لباسی که حرکت آموزنده‌ای بود با کمک فرمانداری و بخشداری انجام شده بود هم بازدید به عمل آمد.

وی ادامه ‌داد: یکی از مواردی که امروز با توجه به تغییر تکنولوژی مورد نیاز و خواسته مردم منطقه بود بحث دسترسی به فضای مجازی و اینترنت است که براساس پیگیری‌هایی که انجام شده در روز چهارشنبه مدیرکل منطقه استان‌های مرکزی، اصفهان، همدان و لرستان از سازمان تنظیم مقررات رادیویی به این استان سفر می‌کند که برای نخستین بار است که در حوزه فضای ارتباطات این ماموریت انجام می‌شود.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جلسه‌ای با فرمانداران شهرستان‌های آشتیان، فراهان و تفریش و از نمایندگان همراه‌اول، ایرانسل و رایتل و همچنین شرکت مخابرات ایران هم در این جلسه حضور داشتند موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و میزان پهنای باند و مشکلات اینترنت و سایر پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به پروانه‌ای که سازمان تنظیم مقررات رادیویی به این اپراتور‌ها داده موضوع بررسی شود و تمام روستا‌ها طبق پروانه از پوشش آنتن‌دهی لازم و اینترنت برخوردار باشند که در دستور کار قرار گرفت.

حسینی خاطرنشان کرد: در نقاطی مانند گردنه گیان که با مشکل مواجه بودیم مقرر شد که شرکت توزیع برق به سبب برق مورد نیاز که هر بی‌تی‌اس است و همچنین برای راه دسترسی به آن‌ها اداره راه و ترابری شهرستان‌ها همکاری لازم را انجام دهند و با این همکاری‌ها در نقاط که با مشکل رو‌به‌رو هستند بی‌تی‌اس‌های جدید نصب شود و سایر بی‌تی‌اس‌ها هم تقویت شوند که بتوانیم اینترنت خوب را از طریق سیستم‌های جی‌اس‌ام و یو‌اس‌او این فضا را برای روستا‌ها فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: مقرر شد صورت‌جلسه‌ای تنظیم شود و بر اساس تمام این مباحث به وزیر ارتباطات و فناوری اعلام کنیم که طبق دستوری که توسط وزیر سابق اعلام شده بود این موضوع با تاکید بسیار زیاد همراه بود و امیدواریم تا دهه فجر این نقص‌ها و مشکلات را در 3 شهرستان کاهش دهیم و مردم در روستاها از پوشش اینترنت و آنتن‌دهی بهتری بهره‌مند شوند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش مشکلات دامداری و کشاورزی گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی در روستا سلیم‌اباد از بخش خنجین برگزار شد که این بخش با وجود روستا‌هایی مانند تلخاب، امیرآباد و عباس‌آباد بیش از 14 درصد پروتئین استان و 76 پروتئین شهرستان را تولید می‌کند ولی با توجه مشکلات چندسال اخیر اکثر این‌ مناطق با مشکلات عدیده‌ای در زمینه تسهیلات بانکی رو‌به‌رو بودند و همچنین بیش از 70 درصد ظرفیت این مناطق خالی شده است.

حسینی بیان کرد: دستورالعمل و قانونی که در رابطه با بخشودگی وام‌های کمتر از 100میلیون تومان و سود وام بود کمک شایانی در این بخش به روستا‌های ما شد و امروز مشکلات دیگری که با بانک‌ها بود در جلسه مقرر شد و در دستور کار قرار گرفت و همچنین تسهیلات جدید نیاز بود که تا روز گذشته برای بخش دامداری پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه ملی منع وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده این ممنوعیت برطرف شد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر بحث پرداخت وام‌هایی است که استمهال شده و بر اساس خشکسالی توسط کارگروه مصوب می‌شد که سود دوران استمهال از وام‌گیرندگان دریافت می‌شد که مشکلاتی در پی داشت و این موضوع هم در مکاتباتی که با نوبخت انجام شد مقرر شد در استان مرکزی به صورت ویژه در بانک‌ها جمع‌اوری و در پایان سال اعلام شود و منبع آن از طریق دولت تامین شود.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در زمینه راه و جاده با توجه به شرایط استان مرکزی در شهرستان‌ها در اواخر سال 95 و امسال فعالیت‌های خوبی در راه‌های استان انجام شد که جاده اراک به فرمهین که در حدود 13 سال پروژه آن تعطیل شده بود با توجه به مشخص شدن اعتبارات سفر کارگاه‌ها فعال شدند و بهسازی راه ورودی راهجرد به آشتیان در حال نهایی شدن است و روکش آسفالت راه‌های حمل نقل جاده‌ای هم انجام شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: 2 روز گذشته در جلسه‌ای با مسئولان حوزه راه و راهداری استان برگزار شد و تمام پروژه‌های راه‌وشهرسازی این 3 شهرستان مرور شد و مقرر شد با توجه به اطلاعات رسیده در سازمان برنامه بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی با توجه به سردسیر بودن منطقه نسبت به ابلاغ تخصیص بیشتر تخصیص سه ماهه دوم را افزایش دهیم و کار با سرعت بیشتری پیش رود.

وی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان در سه شهرستان کار به خوبی پیش می‌رود و در جلسه‌ای که روز یکشنبه با هیئت رئیسهتفرش برگزار می‌شود بیمارستان والفجر تفرش مشکلاتی داشت که با دستور و بررسی رئیس علوم پزشکی استان برطرف شده است و همچنین پیگیری لازم برای کمبود دستگاه‌های بیمارستان اشتیان انجام شده، در فراهان هم یک بیمارستان تازه تاسیس شده داریم که بخش بستری و رادیولوژی و دیالیز در آن راه‌اندازی شده و نیرو‌ها در حال آماده به کار هستند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعدادی پروژه در این حوزه در حال انجام است و مشکل میزان درصد تخصیص که از اعتبارات استانی بود با رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری شد که تخصیص اضافه شود و مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

R41371/P1492/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس

بهرام عیدی در حاشیه اردوی جهادی خدماتی مخابرات استان گلستان در گنبدکاووس گفت: ۳۷ گروه خدماتی جهادی مخابرات منطقه گلستان با تعویض و رفع خرابی‌های ۱۳۵ کله پست مخابراتی با اعتبار ۱٠ میلیارد ریال تلفن‌های ثابت ۲ هزار مشترک را وصل کردند.

تاغان کسلخه مسئول شبکه مخابرات گنبدکاووس نیز از اجرای سه برنامه افزایش ارتفاع کابل کشی، تغییر ارتفاع جعبه پست‌های مخابراتی از ۲ متر و ۴٠ سانتیمتر به حدود ۴ متر، حذف جعبه پست و وصل مستقیم کابل‌های مخابراتی در داخل مجتمع‌های تجاری و اداری جهت پیشگیری از سرقت سیم و کابل خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است