Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- در سومین روز از هفته دولت، طرح‌های آبیاری، گازرسانی و روکش جاده های روستایی در شهرستان روانسر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه امروز شنبه در سومین روز از هفته دولت. برای افتتاح تعدادی طرح و پروژه وارد شهرستان روانسر شد.

استاندار کرمانشاه، ۱۱ طرح آبیاری تحت فشار را در روستای جورآباد شهرستان روانسر با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سومین روز از هفته دولت افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آیین بهره برداری از روکش آسفالت و طرح تعریض راه محور حسن آباد - بنچله در شهرستان روانسر با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت.

رازانی در این سفر، ساختمان جدید شهرداری روانسر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

افتتاح طرح گازرسانی همزمان به ۱۴ روستای شهرستان روانسر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، از دیگر برنامه‌های سفر امروز استاندار کرمانشاه به شهرستان روانسر بود.

رازانی همچنین از روند پیشرفت پروژه گاوداری ۵۰۰ رأسی روستای قلعه زکریا از توابع شهرستان روانسر بازدید بعمل آورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: سال گذشته ۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی برای اجرای سامانه نوین آبیاری در شهرستان ساری هزینه شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: سامانه‌های نوین آبیاری کم فشار تجمیعی برای انتقال آب و سامانه آبیاری قطره‌ای در طرح‌های انفرادی از این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: ۲ پروژه سامانه نوین آبیاری کم فشار تجمیعی انتقال آب در روستا‌های عباسعلی کش و حمید آباد این شهرستان در سطوح ۲۷۷ و ۸۸ هکتار، سامانه آبیاری قطره‌ای طرح‌های انفرادی در سطح ۲۶ هکتار اجرا شد.

این مسئول افزود: اعتبار هزینه شده در روستای عباسعلی کش بالغ بر ۵۷ میلیار ریال، روستای حمیدآباد ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ۱۴ میلیارد ریال در طرح‌های انفرادی سامانه آبیاری قطره‌ای است.

علوی با بیان اینکه ذخیره سازی آب در آببندان در فصول غیرزراعی و استفاده از سیلاب‌های فصلی، تامین آب مطمئن در اراضی شالیزاری، کاهش تلفات آب و افزایش راندمان انتقال آب در شبکه، افزایش بهره وری در واحد سطح، کاهش استفاده از منابع آب زیرزمینی از مزایای اجرای این طرح است، گفت: کشاورزان در سیستم آبیاری قطره‌ای با انتقال آب از محل تامین تا محل کشت گیاهان، از کاهش نفوذ آب در مسیر انتقال و افزایش راندمان آبیاری نسبت به روش‌های سنتی بهره‌مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری