Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@12:50:30 GMT

هشدار مقامات آلمان درباره اقدامات گروه‌های افراط گرا

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۶۶۲۰

دفتر مبارزه با جرایم آلمان (BKA) درباره اقدامات گروهای افراط‌گرا در این کشور هشدار داد.

خبرگزاری فارس:دفتر مبارزه با جرایم آلمان درباره اقدامات گروه‌های افراط‌گرا از جمله چپ گرایان تندرو هشدار داد.

دفتر مبارزه با جرایم آلمان (BKA) درباره اقدامات گروهای افراط‌گرا در این کشور هشدار داد.

بنابر گزارش روزنامه آلمانی «ولت»، یک پایگاه اینترنتی مربوط به گروه‌های افراط‌گرا برای نخستین‌بار در آلمان فیلتر شده است و این گروه اعلام کرده که با وجود این اقدام، باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دفتر مبارزه با جرایم آلمان هشدار داده که این گروه‌ها می‌توانند حملاتی شبیه آنچه در حاشیه نشست گروه 20 رخ داد را ترتیب دهند.

پیش از این «توماس دیمیتزیره» وزیر کشور آلمان دستور مسدود شدن پایگاه‌ اینترنتی گروهی افراط‌گرا را داده بود.

بنابر اعلام دفتر مبارزه با جرایم آلمان، چپ گرایان افراطی در وهله اول، ساختمان‌های دولتی و کارکنانشان، مقرهای پلیس و وزارت‌خانه‌ها را تحت نظر دارند. اماکنی که در آنها مبارزات انتخاباتی انجام می‌شوند از دیگر مناطقی هستند که امکان اقدامات افراط‌گرایان در آنها زیاد است.

این مسئله در شرایطی که آلمان برای برگزاری انتخابات پارلمانی آماده می‌شود، اهمیتی دوچندان دارد. انتخابات پارلمانی آلمان 24 سپتامبر (2 مهرماه) برگزار خواهد شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی، بخشنامه در خصوص استرداد جرایم مالیاتیکه من غیر حق از مؤدی دریافت شده را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: در راستای اجرای دادنامه شماره ۲۰۸۰ مورخ ۱۴۰۱/۹/۲۲ هیات عمومی دیوان عدالت اداری و پیرو بخشنامه شماره ۲۰۰/۵۶۹۴۴ د مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۱ با موضوع اصلاح مفاد بخشنامه تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی مالیاتی یادآور می‌شود وفق مقررات مربوطه در مواردی که اصل مالیات قابل استرداد تشخیص داده شود، استرداد جرایم متعلقه نیز امری بدیهی بوده و اساساً موضوع بخشودگی این جرایم قابل طرح نخواهد بود مع الوصف به تبعیت از مفاد دادنامه فوق مقرر می دارد.

در تمامی مواردی که از اطلاق مقررات صادره؛ از جمله بند (۷) بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۴۰۱/۱۰ مورخ ۱۴۰۱/۲/۱۰، بند (۸) بخشنامه شماره ۲۰۰/۱۴۰۱/۱ مورخ ۱۴۰۱/۱/۷، جزء (۴) از بند (۳) بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۸/۴۵ مورخ ۱۳۹۸/۵/۲۷ و بند (۲) بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۷/۲ مورخ ۱۳۹۷/۱/۲۶ و اصلاحیه آن به شماره ۲۰۰/۹۷/۴۹ مورخ ۱۳۹۷/۳/۲۳ با موضوع تفویض اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی این تلقی صورت گرفته باشد که در صورت من غیر حق بودن مطالبه اصل مالیات بخشودگی جرایم مالیاتی متعلقه در اختیار سازمان امور مالیاتی است میبایست وفق احکام قانونی مربوط نسبت به استرداد جرایم فوق به درخواست مودی یا منظور نمودن به حساب مالیات دوره یا دوره های بعدی اقدام شود.

کد خبر 6092774 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم