Web Analytics Made Easy - Statcounter

با این وجود بسیاری معتقدند به علت گستردگی و چشمگیر بودن خدمات قالیباف در تهران، عملا انکار این دستاوردها غیرممکن است و همچنین تخریب این خدمات ممکن است به یک ضد تبلیغ تبدیل شده و در درازمدت اثر معکوس برای جریان اصلاح طلب داشته باشد. گروه سیاسی جهان نيوز: خدمات 12 ساله قالیباف آنقدر وسیع و چشم گیر در تهران است که سانسور و یا تخریب آن را به شدت دچار مشکل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش جهان نيوز، این در حالیست که اتاق فکر اصلاح طلبان افراطی با کلید واژه شهر سوخته در هفته های گذشته تلاش زیادی کرد که درباره اقدامات 12 سال گذشته شهرداری دست به سیانمایی گسترده ای بزند.

با وجود همه این اقدامات ناجوانمردانه طی روزهای گذشته اظهارات افرادی همچون سید حسن خمینی، علی مطهری ،حجت الاسلام دعایی و یا حتی چهره های ماندگار هنری همانند علی نصیریان درباره خدمات قالیباف آب سردی بر این طراحی ها بوده است.

با این وجود بسیاری معتقدند به علت گستردگی و چشمگیر بودن خدمات قالیباف در تهران، عملا انکار این دستاوردها غیرممکن است و همچنین تخریب این خدمات ممکن است به یک ضد تبلیغ تبدیل شده و در درازمدت اثر معکوس برای جریان اصلاح طلب داشته باشد.

در همین حال، سيدمحمد موسوي‌خوييني‌ها طي نامه‌اي به محمدعلي نجفي، شهردار تهران خواست تا به جاي آنكه، در گزارش‌هاي خود به همشهريان تهراني، فهرستي از مشكلات به‌جامانده از گذشته ارايه كنيد، به مردم نويد دهيد كه شهر شما را آبادتر خواهيم كرد، شهر تهران سامان‌يافته‌تر خواهد شد، و مردم را به كارهاي مهمي كه به خواست خدا انجام خواهيد داد اميدوار كنيد.

محمد موسوي‌خوييني‌ها در اين نامه تصريح كرد: «مايلم، با عرض پوزش، مطلبي را يادآور شوم و آن اين است كه لطف بفرماييد و برخلاف آنچه در ماه‌هاي گذشته در برخي محافل و در بعضي رسانه‌ها رواج داشته است، جنابعالي سنت حسنه‌اي را كه درخور شأن و شخصيت شماست در پيش بگيريد، در ماه‌هاي گذشته، اينجا و آنجا، همه سخن‌ها بر سر اين بوده است كه شهرداري در گذشته چه مشكلاتي به وجود آورده است و چه گرفتاري‌هايي را به ارث گذاشته است و... درخواست بنده اين است كه به جاي آنكه، در گزارش‌هاي خود به همشهريان تهراني، فهرستي از مشكلات به‌جامانده از گذشته ارايه بفرماييد، به مردم نويد دهيد كه شهر شما را آبادتر خواهيم كرد. شهر تهران سامان‌يافته‌تر خواهد شد، و مردم را به كارهاي مهمي كه به خواست خدا انجام خواهيد داد اميدوار كنيد.»

همچنين در بخش ديگري از نامه آمده است: «بنده اطلاعات لازم را براي داوري درباره آنچه گفته مي‌شد يا گفته مي‌شود ندارم، اما در سال‌هاي گذشته، تهران را هر سال آبادتر از سال‌ قبل ديده‌ام. سال‌ها پيش، بنده از يكي از دوستان مشترك، كه قطعا جنابعالي هم وي را صاحب‌نظر در امور شهري تهران بزرگ مي‌دانيد، درباره مديريت آقاي قاليباف سوال كردم. آن دوست محترم از توانايي و مديريت قابل قبول ايشان ياد كرد.»

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمک‌گیری نمایندگان مجلس به سبک قالیباف؛ بریز بپاش در هتل گرانقیمت برای حفظ ریاست؟!

به نظر می‌رسد تیم قالیباف با اسکان لاکچری و خارج از عرف منتخبان مجلس دوازدهم در مرکز پایتخت درصدد نمک‌گیر کردن آن‌ها برای اخذ رای به ریاست مجدد قالیباف بر مجلس هستند، آن هم از جیب بیت‌المال و به اسم آموزش منتخبان.

به گزارش فراز، هتل بزرگ تهران، چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته را میزبان منتخبان مجلس دوازدهم است. ضیافتی که از ۲۴ ساعت مانده به برگزاریش خبرساز شده و داد منتقدان محمدباقر قالیباف را بلند کرده است.

اگرچه ظاهرا منتخبان با هدف آشنایی با روند حضور در مجلس و وظایف نمایندگی به این گردهمایی دعوت شدند، اما اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد معاونت اجرایی مجلس اقامتی لاکچری و با برنامه‌های غیر معمول پارلمانی زیر تابلو انتخاباتی شانا برایشان تدارک دیده است.

مراسم آشنایی با وظایف نمایندگی در ادوار قبل نیز برگزار می‌شد و منتخبان برای اسکان و جایابی و آموزش‌های اولیه به دعوت مجلس گرد هم می‌آمدند. این بار، اما گردهمایی تفاوت‌ها مهمی با دوره‌های پیشین دارد؛ منتخبان یک ماه زودتر و به شکل بسیار مجلل‌تری مورد استقبال قرار گرفتند. تاجایی که حتی راننده در اختیار نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده که در نوع خود بی‌سابقه است و این امکان پیش از این فقط برای منتخبانی بود که کار خود را به شکل رسمی به عنوان نماینده مجلس آغاز می‌کردند.

به نظر می‌رسد تیم قالیباف با اسکان لاکچری و خارج از عرف منتخبان مجلس دوازدهم در مرکز پایتخت درصدد نمک‌گیر کردن آن‌ها برای اخذ رای به ریاست مجدد قالیباف بر مجلس هستند، آن هم از جیب بیت‌المال و به اسم آموزش منتخبان.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هزینه یک شب اقامت در هتل بزرگ تهران ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است که با توجه به تعداد منتخبان و دو شب اقامت آن‌ها عدد سر بزرگی خواهد بود.

البته این همه ماجرا نیست و اطلاعات دیگری نیز نشان می‌دهد که هدف مستتر در گردهمایی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه هتل بزرگ تهران، ضیافت تعیین ریاست در هتل بزرگ تهران است که اهداف انتخاباتی دور دومی‌ها را هم دنبال می‌کند.

چه کسانی پشت گردهمایی گراندهتل هستند؟

برگزارکننده مراسم این دوره به روال و سیاق ادوار مجلس معاونت اجرایی مجلس است که مسئولیت اسکان و جانمایی منتخبان و البته آموزش اولیه آن‌ها را دارد؛ بنابراین عملا دفتر رئیس مجلس با ریاست محمد جواد شوشتری، علیرضا شریفی معاون اجرایی قالیباف است و سیدضیا نورالدینی جانشین معاون اجرایی برگزار کننده این ضیافت دو روزه هستند.

گفته می‌شود که نورالدینی بیشترین تماس‌ها را با منتخبان داشته است. به گفته منتخبان و کسانی که سابقه حضور در ادوار مجلس را داشتند این بار اسکان و پذیرایی در هتل بسیار مجلل‌تر از ادوار سابق بوده است و تماس‌های بیشتری هم با آن‌ها گرفته شده. به همه زنان و مردان منتخب در هتل بزرگ تهران دعوت به حضور و اقامت شده‌اند.

لابی گری پیش از اعلام موجودیت فراکسیون‌های سیاسی مجلس دوازدهم

براساس داده‌های موجود به نظر می‌رسد که قالیباف و تیم او تلاش دارند تا پیش از آغاز به کار رسمی مجلس دوازدهم و تشکیل رسمی فراکسیون‌های سیاسی، روی موج منتخبان نورسیده و عدم شناخت آن‌ها از سازوکار‌های درون پارلمانی استفاده کنند تا سبد رای او از همین حالا تثبیت شود.

چراکه پس از افتتاح مجلس تشکیلات چارچوب‌مندی و قوام یافته مثل فراکسیون‌ها شکل خواهد گرفت و رایزنی‌ها مشخص و درون پارلمانی خواهد بود و احتمالا نیرو‌های موسم به انقلابی باید در فراکسیون انقلاب گرد هم آیند و به تصمیم‌گیری بپردازند. جایی که ممکن است کار برای رایزنی و لابی چندان راحت نباشد. این در حالی است که به گفته یکی از منتخبان به غیر از اسکان و تخصیص خودرو هر رویداد دیگری در گرهمایی نمایندگان غیرطبیعی است و در دوره‌های پیشین وجود نداشته است.

نشست با حدادعادل همزمان با گردهمایی گراندهتل

با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در آینده نزدیک، ضیافت ریاست مجلس رنگ‌وبوی انتخاباتی هم دارد. گفته شده که همزمان با گردهمایی، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی (شانا) نشستی در مسجدی نزدیک به هتل استقرار منتخبان مجلس تدارک دیده شده که قرار است محمدباقر قالیباف و غلامعلی حدادعادل در آن سخنرانی کنند. این در حالی است که شانا لیست واحدی هم برای دور دوم انتخابات مجلس تهران نداده و به نظر می‌رسد که در تلاش برای تصاحب کرسی‌های باقی‌مانده و البته مدیریت هیات رئیسه مجلس به واسطه گعده‌های غیررسمی است.

ضیافت گراند هتل تهران اهداف فراتری از آشنایی نمایندگان با مجلس و اسکان آن‌ها را دنبال می‌کند و در ادامه تقلا برای کسب کرسی ریاست مجلس دوازدهم است که از نوروز امسال آغاز شده بود. با این همه باید دید که سرنوشت کرسی‌های باقی‌مانده مجلس چه خواهد شد و کدام گروه در این گعده‌ها و لابی‌های غیررسمی سرانجام دست بالا را به دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • نمک‌گیری نمایندگان مجلس به سبک قالیباف؛ بریز بپاش در هتل گرانقیمت برای حفظ ریاست؟!
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو
  • تاکید قالیباف به تامین ارز دارو
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت