Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@07:14:34 GMT

خط ریلی جیرفت کلنگ‌زنی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۸۶۳۵

خط ریلی جیرفت کلنگ‌زنی می‌شود

تین‌نیوز |

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خط ریلی جیرفت با حضور رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت ، یحیی کمالی‌پور شامگاه شنبه در آئین تجلیل از آزادگان شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: اگر امروزه امنیت و آرامشی داریم نتیجه ازخود گذشتگی‌های آزادگان و شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات زیادی در منطقه جیرفت وجود دارد، بیان کرد: با این وجود گازرسانی و ایجاد خط راه‌آهن و بسیاری دیگر از مشکلات منطقه نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد مناطق روستایی جیرفت و عنبرآباد فاقد ارتباطات است عنوان کرد: با حضور وزیر نیرو در منطقه مقرر شد این مشکل نیز برطرف شود.

کمالی‌پور اظهار‌داشت: همچنین هزار و 200 کیلومتر راه روستایی دراین دو منطقه فاقد راه روستایی مناسب است که بسیاری از آن محقق شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ایجاد خط ریل منطقه به‌زودی به مناقصه گذاشته می‌شود خاطرنشان کرد: این مهم از سمت بم به جیرفت 94 کلیومتر است که به‌زودی اجرایی می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: 80 درصد مناطق روستایی آماده آسفالت است و مابقی نیز در حال انجام است.

این مسئول با بیان اینکه 83 روستای فاقد برق در جیرفت و عنبرآباد داشتیم عنوان کرد: در سال گذشته 35 مورد آن برق‌دار شده و مابقی نیز امسال انجام می‌شوند.

کمالی‌پور با تاکید بر اینکه در سفر وزیر نیرو اینترنت 320 روستا برای 3g و 4g محقق شده است، افزود: همچنین برای 10 روستا نیز دکل مخابراتی گرفته‌ایم و روستاهایی که پوشش ندارند، اینترنت برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از دو سوم کابینه دولت در دوره قبل به جیرفت و عنبرآباد آمدند با تاکید براینکه در سال گذشته بیشترین تعامل را با دولت مردان داشته‌ایم گفت: از این مهم نیز نتیجه خوبی گرفیتم و امیدوارم این تعامل بیش از بیش انجام شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه توانم را برای خدمت به مردم به‌کار گرفته‌ام بیان کرد: در سال جاری گاز را به سرانجام می‌رسانیم و همچنین خط ریل را عملیاتی می‌کنیم.

کمالی‌پور با اشاره به اینکه خط ریلی جیرفت در 2 ماه آینده با حضور رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود اظهار‌ داشت: مناطق اسفندقه و علی‌آباد جیرفت به شهر تبدیل می‌شوند و موافقت‌های آنها از مسئولان مربوطه گرفته شده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها