Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@08:03:03 GMT

۱۹۶ واحد صنعتی شاهرود در سایت بهین یاب ثبت‌نام کردند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۲۹۲۴۰

۱۹۶ واحد صنعتی شاهرود در سایت بهین یاب ثبت‌نام کردند

شاهرود - فرماندار شاهرود با بیان اینکه ۱۹۶ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان در سایت بهین یاب ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۷۶ واحد برای اخذ تسهیلات رونق تولید به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح یک شنبه در مراسم افتتاحهمزمان ۱۴۱ پروژه عمرانی و اقتصادی شاهرود با بیان اینکه برای این پروژه هابالغ بر ۱۰۷ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: در این راستا برای ۲۳۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال اقتصادی مقاومتی تلاش شد تا در چهار چوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود، ابراز داشت: ۱۹۶ واحد تولید صنعتی شاهرودتاکنون در سایت بهین یاب ثبت نام کردند و از این تعداد ۷۶ واحد برای اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه سال قبل ۷۴میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدیشاهرود پرداخت شد، ابراز داشت: با فعال شدن مجدد سایت بهین یاب امیدواریم واحدهایی که در شرف تعطیلی هستند بتوانند با ثبت نام و اخذ تسهیلات در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرین باشند.

هاشمی بابیان اینکه در سطح استان سمنان طی این هفته ۴۸۸ پروژه با اعتبار ۳۸۳میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، ابراز داشت: از این تعداد ۴۵۱پروژه عمرانی و ۳۷ پروژه اقتصادی است که سهم شاهرود از این طرح ها ۱۴۱ پروژه با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان خواهد بود که از این تعداد ۱۲۵پروژه با اعتبار ۶۴میلیارد و ۴۲۴میلیون تومان عمرانی و ۱۶پروژه با ۴۳ میلیارد تومان اقتصادی است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: از میان ۱۶ پروژه اقتصادی، پنج پروژه مربوط به شهر شاهرود، دو پروژه در بخش مرکزی، بسطام شش پروژه و در بیارجمند نیز سه پروژه اقتصادی به بهره برداری می رسد که برای ایجاد این طرح ها ۴۳میلیارد و ۴۱۸میلیون تومان صرف شده که با افتتاح این ۱۶ طرح برای ۲۳۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی با باین اینکه تعداد پروژه های قابل کلنگ زنی نیز در سطح استان ۶۹ طرح و سهم شاهرود ۲۳پروژه است، افزود: درباره طرح های عمرانی باید گفت در شهر شاهرود ۴۷ پروژه، بخش مرکزی ۲۷ پروژه، بخش بسطام۳۴طرح، بخش بیارجمند۱۴پروژه و در سطح شهرستان شاهرود نیز سه پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ورامین در منطقه صنعتی خیرآباد علاوه بر پیگیریِ مشکلات چند واحد تولیدی از کارگران هم با اهدا گل تقدیر شد.منطقه‌ صنعتی خیرآباد که حدود ۷۰۰ واحد صنفی و صنعتی در آن فعال هستند قرار است با مصوبه دولت به شهرک صنعتیِ خصوصی تبدیل شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست