Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم هاپکیدو هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از بین 18 استان کشور موفق به کسب مقام نخست در مسابقات کشوری سبک جهانی هاپکیدو I.T.H شد.

وی با اشاره به نفرات برتر در این دوره از مسابقات افزود: سهیل قاسمی، محمدصالح حسینی و امیرحسین کاظم‌خواه در رده سنی بزرگسالان، آرش دائمی، احمدرضا عسگری در رده سنی نوجوانان، محمدجواد رجبی امیرعلی رشوند، یاسین بابائی، پارسا اپرم، امیررضا طالقانی و علی باقرآبادی در رده سنی نونهالان موفق به کسب مقام نخست و مدال طلای کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین ادامه داد: همچنین امیرحسین کاظم‌خواه در رده سنی بزرگسالان، سینا مهربان، محمدعرفان قوچان و امیرمحمد غلامی در رده سنی نوجوانان، محمدرضا عبدالهی، ارشیا عسگری، علیرضا شاهرخ‌پور، محمدصالح محمدی، ساسان عابدین‌پور، رضا میرزائی‌مافی و ابوالفضل خواجه‌حق‌وردی در رده سنی نونهالان موفق به کسب مقام دوم و دریافت مدال نقره در این دوره از مسابقات شدند.

هادی‌چگینی تصریح کرد: امیرپارسا نوروزی، علیرضا حاتمیان، امیرحسین شاهرخ‌پور در رده سنی نوجوانان و امیرعباس نیکنام در رده سنی جوانان مقام سوم برنز کشور را به‌دست آوردند.

این مسؤول ورزشی عنوان کرد: سرمربی و سرپرستی این تیم بر عهده آرمان نوده رئیس سبک هاپکیدو ITH استان قزوین بوده است.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی تیراندازی با کمان در مرحله مقدماتی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

آغاز اردوی کمانداران اعزامی به مسابقات کاپ جهانی

 

فائز محمدی در مسابقات ریکرو با امتیاز  675 در رده بیست و یکم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه می‌رود.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو با امتیاز  672 در رده بیست و ششم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی می‌رود.

محمدحسین گلشنی در مسابقات ریکرو با امتیاز  670 در رده بیست و نهم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین می‌رود.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو با امتیاز  660در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان می‌رود.

مبینا فلاح در مسابقات ریکرو با امتیاز  562 در رده سی و دوم قرار گرفت. روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

یسنا پورماهانی در مسابقات ریکرو با امتیاز  646 در رده چهل و چهارم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن می‌رود.

حوریه حاجی حسینی در مسابقات ریکرو با امتیاز  628 در رده هفتاد و سوم ایستاد. وی از صعود به دور حذفی بازماند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و فردا پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف برنده تیم‌های برزیل و آمریکا می‌رود.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی با امتیاز 1926 در رده شانزدهم قرار گرفت و فردا در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب مبینا فلاح و فائز محمدی با امتیاز 1327 در رده پانزدهم ایستاد و روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم هلند می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره