Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فلاورجان اظهار کرد: با وصول شکوائیه به این پلیس مبنی بر انتشار تصاویر شخصی بررسی بر روی پرونده آغاز و مشخص شد فردی ناشناس با استفاده از یکی از شبکه‌های اجتماعی به نام «بی‌تاک» اقدام به ایجاد پروفایل کاربری برای خانمی 25 ساله کرده و ضمن چت کردن با افراد غریبه و همچنین حضور در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های مستهجن تعدادی از تصاویر شخصی وی را در صفحه خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین خصوص پیگیری‌های فنی از سوی پلیس فتای شهرستان فلاورجان بر روی اکانت کاربری متهم آغاز و پس از یک ماه فعالیت مستمر در نهایت متهم ساکن فلاورجان بازداشت و پس از حضور در این پلیس صراحتاً به مورد انتسابی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پایان متهم به دادسرا اعزام و برای وی قرار مناسب صادر شد.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری متصدی یک واحد صنفی که به صورت غیرمجاز اقدام به توزیع دارو می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی، از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی قدردانی و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746695

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان