Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازمهاباد،احمدی گفت : این جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ، چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، فیضی رئیس هیئت بدمینتون استان ، یوسفی رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان و معاونین فرماندار بوکان ، رؤسای ادارت ورزش و جوانان و محیط زیست برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه رئیس اداره حفاظت بوکان در سخنانی گفت : با هدف بهبود وضعیت کیفی و کمی این رویدداد مهم ورزشی که با هدف حفاظت از حیات وحش ، محیط زیست وتنویر افکار عمومی برگزار می گردد پیشنهاد می نمایم سالن ورزشی خانه بدمینتون به نام سالن میش مرغ احداث گردد ، عکس میش مرغ درپیراهن ورزشکاران در مسابقات بدمینتون در رده های سنی و سطوح ورزشی الصاق شود ، از فعالان محیط زیست در زمینه میش مرغ تقدیر بعمل آید و طراحی لوگوی جدید فدراسیون با استفاده از تصویر میش مرغ صورت گیرد و مسابقات کشوری در یکی از رده های سنی برگزار و درتقویم فدراسیون اعمال گردد.

انتهای پیام/ع

اولین جلسه کمیته محیط زیست فدراسیون بدمینتون در بوکان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۲۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد

 مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد