Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@11:14:22 GMT

لیلا بلوکات و حامد حدادی در حرم امام رضا (ع) / عکس

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۱۸۸۴

لیلا بلوکات و حامد حدادی در حرم امام رضا (ع) / عکس

حامد حدادی اولین لژیونر و بازیکن بسکتبالیست ایرانی بوده که در ان بی ای بازی کرده است. او با قد ۲۱۸ سانتیمتری خود در پست سنتر بازی می‌کند. عکسی از وی و خانم بلوکات در حرم امام رضا (ع) منتشر شده است. آفتاب‌‌نیوز :






.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی سمنان به قطب فرهنگی سمنان تبدیل می‌شود/ لزوم پیش‌بینی فضای بازی کودکان در مصلی

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان معتقد است که مصلی بزرگ سمنان در آینده‌ای نزدیک به قطب فرهنگی شهرستان و استان تبدیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه ۲۶ اسفند در دیدار با اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان و هیات مدیره مصلی سمنان با تقدیر از مسئولان و دست‌اندرکاران ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان سمنان و اعضای هیات مدیره مصلی امیرالمؤمنین(ع) سمنان اظهار کرد: لازم می‌دانم از خدمات و تلاش‌های خالصانه مسئولان پیشین مصلی سمنان و نیز همراهی مردم متدین سمنان در دهه‌های گذشته تشکر کنم. 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان آغاز فعالیت هیات مدیره جدید مصلی سمنان را عامل تسریع در تکمیل این پروژه بزرگ دانست و گفت: باید زمینه مشارکت آحاد مردم سمنان در تکمیل مصلی امیرالمؤمنین(ع) را فراهم کنیم. 

امام جمعه سمنان در ادامه با بیان اینکه موضوع «انفاق» بارها در قرآن کریم مطرح شده است افزود: قرآن کریم کتاب هدایت همگان است اما در این امر برخی افراد قابلیت هدایت را از دست می‌دهند همانطور که قرآن کریم نیز می‌فرماید افراد ظالم، فاسق و کافر هدایت شدنی نیستند. 

وی متّقین را مشمول هدایت قرآن کریم عنوان کرد و گفت: مطابق آیات قرآن کریم، متقین افرادی هستند که از آنچه خدا به آنها داده است انفاق می‌کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: موضوع انفاق الزاما مالی نیست و مواردی مانند استفاده کردن از علم و دانش و اختصاص وقت برای اعتلای کلمةالله و نیز گذاشتن آبرو برای کار خدا را نیز شامل می‌شود. 

وی «قدرت بیان و سخنوری» را یکی دیگر از مواردی دانست که می‌توان آن را در راه خدا مصرف کرد و افزود: هزینه کردن هر آنچه خداوند به ما عطا فرموده در راه خدا، انفاق محسوب می‌شود. 

امام جمعه سمنان با اشاره به شان و منزلت خدمت در مصلی ها و مساجد اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم دو پیامبر الهی یعنی حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) با خداوند عهد بستند تا خانه خدا را از شرک و گناه و آلودگی پاکیزه کنند. 

وی با تقدیر از پیشکسوتان و افرادی که عمر خود را در راه خدمت به مساجد و مصلی ها صرف کرده‌اند تصریح کرد: آنان که چشم بصیرت دارند عظمت خدمت به مسجد را درک می‌کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان خدمت به مساجد را توفیقی کم‌نظیر برای مؤمنین و بندگان صالح خدا دانست و گفت: بر اساس آیات قرآن کریم مادر حضرت مریم(س) نذر کرده بود که فرزندش را خادم مسجد قرار دهد. 

وی با بیان اینکه کمک‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به توسعه مصلی ها و مساجد توسط خداوند متعال به بهترین وجه جبران خواهد شد اظهار کرد: امیدواریم خدمات خالصانه شما به مصلی سمنان مورد رضایت امام عصر(عج) قرار گیرد. 

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه مصلی سمنان در آینده‌ای نزدیک به قطب فرهنگی شهرستان و استان تبدیل خواهد شد اظهار کرد: دست‌اندرکاران برگزاری نماز جمعه سمنان باید زمینه حضور کودکان و نوجوانان در نماز جمعه را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی خاطرنشان کرد: باید به موازات پیش‌بینی فضای بازی برای کودکان و نوجوانان در مصلی نماز جمعه، برای انتقال مفاهیم عمیق دینی و اسلامی به این عزیزان نیز برنامه‌ریزی شود. 

در پایان این برنامه احکام مسئولیت اعضای هیات مدیره مصلی حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) سمنان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رقص حامد آهنگی و رضا نیکخواه با آهنگ عاو عاو
  • ویدیوی لیلا اوتادی از حضورش در زندان
  • دانلود شب آهنگی قسمت 7 فصل ۳ با حضور غلامرضا نیکخواه
  • درخواست کرزی از طالبان
  • (ویدئو) سازندگان «برادران لیلا» برای ما خط و نشان کشیدند!
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم در استانداری آذربایجان غربی
  • عیدی متفاوت «لیلا اوتادی» به خانواده‌های خراسانی
  • بررسی آیین و رسوم ماه رمضان در رادیو فرهنگ
  • محفل انس با قرآن کریم با قرائت استاد حاج حامد شاکرنژاد در خوی
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی سمنان تبدیل می‌شود/ لزوم پیش‌بینی فضای بازی کودکان در مصلی