Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: تصرف فضاهای ورزشی قزوین دارای مصوبه شورای شهر و انتظارات اهالی بلوار پرستار قزوین نابه‌جا و غیرمنطقی است.

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره درخواست برخی از شهروندان بلوار پرستار قزوین مبنی بر بازپس‌گیری زمین ورزشی واقع در این بلوار اظهار داشت: تصرف فضاهای ورزشی قزوین دارای مصوبه شورای شهر و انتظارات اهالی بلوار پرستار قزوین نابه‌جا و غیرمنطقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فضاهای عمومی شهر برای استفاده همه مردم است و تنها اهالی محل نمی‌توانند بر روی زمینی که در نزدیکی محل سکونت آنهاست ادعای مالکیت داشته باشند، این در حالی است که برای عمران و آبادانیاین زمین‌ها بر اساس قانون به بخش خصوصی واگذار شده‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با بیان اینکه این موضوعات در کمیسیون ماده پنج شورای شهر قزوین مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود عنوان کرد: زمین‌های عمومی ورزشی برای اینکه دارای متولی باشد و اگر اتفاقی در آن رخ داد بتوانیم پیگیری کنیم به بخش خصوصی واگذار شده است.

وزیری‌نژاد خاطرنشان کرد: در حالی که این زمین‌ها به دو بخش تقسیم شده و بخشی از آن هم برای ورود عموم بدون پرداخت ورودی آزاد است تا از این طریق شهرداری به وظیفه خود در ایجاد فضای ورزش‌های همگانی عمل کرده باشد.

وی همچنین درباره سوله ورزشی که به عنوان سالن بدنسازی به بخش خصوصی اجاره داده شده است بیان کرد: این سالن بر اساس تفاهم‌نامه شهرداری و سپاه استان احداث شده است و حق بهره‌برداری از آن تا 6 سال برای سپاه استان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار داشت: زمین ورزشی موجود در بلوار پرستار قزوین هم به هیئت اسکیت اجاره داده شده است در حالی که اهالی بلوار پرستار می‌توانند به صورت رایگان از این زمین استفاده کرده و به صورت رایگان نیز آموزش ببینند.

وزیری نژاد با بیان اینکه فضاهای ورزشی شهر برای پاسخ به نیازهای یک شهر احداث می‌شود، نه اینکه به حتم به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گیرد، تأکید کرد: فضاهای ورزشی باید متولی داشته باشند و باید به نهادهای شناسنامه‌دار واگذار شود.

به گزارش تسنیم برخی از اهالی بلوار پرستار قزوین نسبت به تصرف فضای ورزشی موجود در این منطقه و واگذاری آن به هیئت اسکیت اعتراض داشتند.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال