Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زنان گفت: با اعمال یک‌سری تغییرات و جوان‌گرایی در تیم ملی والیبال نشسته بانوان به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی هلند هستیم.

فریبا سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته زنان در ارزیابی از وضعیت این تیم اظهار کرد: چون مدت ۳ سال از تیم ملی والیبال نشسته زنان دور بودم، سعی دارم با استعدادیابی و پشتوانه‌سازی در این تیم، بهترین‌ها را شناسایی و تیم ملی قوی را برای تیم ملی والیبال نشسته زنان شکل دهیم تا همانند مردان در سطح آسیا و جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این تیم نسبت به گذشته از نظر تکنیکی و تاکتیکی روند رو به رشدی داشته و در مسابقات اخیر نشان داد که با سرمایه‌گذاری روی تیم ملی والیبال نشسته زنان می‌توانیم در مسابقات جهانی آینده به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کنیم. هرچند نسبت به مردان مسیر طولانی‌تری را پیش‌رو داریم، اما با اعمال یکسری تغییرات و جوان‌گرایی در برخی از پست‌ها می‌توانیم جایگاه خوبی را در سطح آسیا و جهان برای زنان رقم بزنیم.

او گفت: مسابقات جهانی هلند که اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد،‌ اولین هدف‌گذاری ما برای تیم ملی والیبال نشسته زنان است، هر چقدر بتوانیم در این تورنمنت قوی ظاهر شویم، وضعیت زنان برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی مشخص خواهد شد که در این بازی‌ها چه جایگاهی می‌توانیم داشته باشیم. ما به دنبال آن هستیم تا با بستن تیم قوی برای مسابقات جهانی هلند ارزیابی خوبی از وضعیت تیم خود در این رقابتها داشته باشیم تا بدون هیچ دغدغه‌ای راهی بازیهای پاراآسیایی اندونزی شویم و بتوانیم سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را در این بازیهای به تیم زنان اختصاص دهیم.

سلیمانی یکی از برنامه‌های خود برای تیم والیبال نشسته زنان را شرکت در یک تورنمنت تدارکاتی قبل از اعزام به مسابقات جهانی هلند عنوان کرد و افزود: بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و رقابت‌های لیگ برتر و شناسایی نفرات اصلی سعی داریم قبل از اعزام به مسابقات جهانی هلند، یک تورنمنت تدارکاتی به احتمال زیاد در اسلوونی که از نظر شرایط آب و هوایی تقریبا شبیه هلند است برای تیم ملی زنان تدارک ببینیم تا در شرایط آماده‌ای تیم را عازم هلند کنیم.

او ضعف روانی، نداشتن روحیه جنگندگی و هیجانات بیش از حد هنگام حضور در رقابت‌های حساس و مهم از جمله مشکلات تیم ملی والیبال نشسته زنان بیان کرد و گفت: سعی ما بر این است که با برطرف کردن این گونه مشکلات و افزایش اعتماد به نفس و روحیه جنگندگی در زنان، آنان را برای رقابت‌های حساس و مهم آماده کنیم تا در برابر تیم‌های برتر دنیا به راحتی امتیاز از دست ندهیم. زنان ما چون نسبت به مردان از تجربه کم‌تری برخوردار هستند، هنوز برای مقابله در برابر تیم‌های برتر دنیا از نظر تکنیکی و تاکتیکی و هم‌چنین داشتن روحیه جنگندگی برابر این تیم‌ها ضعف دارند. ما باید بتوانیم این روحیه را در زنان تقویت کنیم تا تیم خوبی را در آینده ابتدا برای مسابقات جهانی هلند و سپس پاراآسیایی جاکارتا اندونزی آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته زنان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید از تمام امکانات و پتانسیل های خود به خوبی استفاده کنیم تا تیم زنان را نیز به همان جایگاهی ارتقاء دهیم که تیم مردان قرار دارند تا در هر دو بخش حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال