Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اسبق وزیر نیرو و مدیرعامل فعلی شرکت گروه مپنا به عنوان جدیدترین گزینه وزارت نیروی دولت دوازدهم مطرح شد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش تسنیم ، پس از آنکه «حبیب الله بیطرف» وزیر پیشنهادی نیرو موفق به کسب رأی اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم نشد ؛ رایزنی ها و شایعات متعددی برای وجود نام افراد مختلف در لیست مورد نظر ریاست جمهوری آغاز شد اما هیچ کدام جنبه رسمی به خود نگرفت و نهایی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از طرح اسامی افرادی چون «ستار محمودی» سرپرست فعلی وزارت نیرو ، «سید محمد صادق زاده» مدیرعامل سازمان ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻫﺎﯼ تجدیدپذیر ﻭ ﺑﻬﺮه ﻭﺭﯼ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﺮﻕ ایران ، «غلامرضا منوچهری» معاون فعلی مهندسی و امور توسعه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و «رضا اردکانیان» معاون اسبق وزیر نیرو و مدیر برنامه دهه بین المللی آب در سازمان ملل ، اینک نام یکی دیگر از متخصصان و مدیران باسابقه کشور بیان شده است.

«عباس علی آبادی» معاون اسبق وزیر نیرو و مدیرعامل فعلی شرکت گروه مپنا جدیدترین نامی است که در ابتدای هفته جاری به عنوان گزینه احتمالی پست مقام عالی وزارت نیرو در دولت دوازدهم مطرح شده است.

عباس علی آبادی فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل بوده و مدرس دروس مختلف مهندسی مکانیک و مباحث مرتبط با موتورهای احتراق داخلی (توربین‌های گازی) در دانشگاه‌های مختلف کشور است.

از جمله سوابق کاری و مدیریتی علی‌آبادی نیز می‌توان به فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه های نیروگاهی کرخه و کارون 3 ، مدیریت عاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی اشاره کرد.

وی همچنین ریاست ستاد توسعه فناوری انرژی های نو از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، عضویت در کمیته راهبردی تدوین برنامه پنج ساله پنجم توسعه در حوزه وزارت نیرو و عضویت در شورای عالی برنامه ریزی وزارت فرهنگ و آموزش عالی را نیز در کارنامه کاری و علمی خود دارد.

از جمله برنامه های علی آبادی در زمان تصدی معاونت امور برق و انرژی وزارت نیرو ، استفاده از نیروگاه های تجدید پذیر و توسعه ظرفیت آنها، واقعی کردن قیمت برق و اصلاح اقتصاد این صنعت و تکمیل نیروگاه‌های نیمه تمام بود که می توان از این سه محور به عنوان رئوس برنامه های وی در صورت تصدی پست وزیری نیرو یاد کرد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر و نیوکاسل، جدیدترین مشتریان ژول کونده

مدافع فرانسوی بارسلونا مورد توجه باشگاه‌های مطرح زیادی قرار گرفته‌است

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، اینتر میلان و نیوکاسل به جذب ژول کونده از بارسلونا علاقه دارند و در روزهای اخیر راجع به وضعیت این بازیکن پرس و جو کرده‌اند. کونده ۲۵ ساله تا ۲۰۲۷ با بارسلونا قرارداد دارد و احتمال اینکه به سبب مشکلات مالی تیمش به فروش برسد، زیاد است. پیش‌تر تیم‌های مطرح دیگری چون منچستریونایتد، چلسی و همچنین پاری سن ژرمن نیز خواهان امضای قرارداد با ژول کونده شده بودند. 

اضافه‌شدن پاری سن ژرمن به صف مشتریان ژول کونده

کونده که توسط ترنسفرمارکت، ۵۰ میلیون ارزش‌گذاری شده، در فصل جاری ۴۴ بازی برای بارسلونا انجام داده و آمار ۲ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • پردیس دریایی دانشگاه‌های مطرح کشور به هرمزگان منتقل می‌شود
  • توسعه متوازن با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ممکن است
  • اینتر و نیوکاسل، جدیدترین مشتریان ژول کونده
  • زلفی گل به «تیتر ۱۳» نیامد/ بی‌نظمی در روند جشنواره حاصل شتابزدگی وزارت علوم
  • وزیر صمت: تنوع نرخ ارز ام الفساد است
  • راهبرد وزارت صمت توسعه صنعت با رویکرد صادرات محور است
  • تنوع نرخ ارز ام الفساد است
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند