Web Analytics Made Easy - Statcounter


بیست و ششمین جشنواره بین المللی کارتون «دائجون» کره جنوبی و مسابقه بین المللی کارتون و گرافیک مجارستان فراخوان خود را اعلام کردند.

به گزارش بی‌باک، مسابقه بین المللی کارتون و گرافیک مجارستان با برداشتی خلاقانه از آهنگی که ضمیمه فراخوان است، از شرکت کنندگان می خواهد پس از شنیدن آهنگ اولین چیزی را که به ذهنشان متبادر می شود به تصویر بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش شرایط شرکت در این مسابقه نیز آمده است: هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۱۰ اثر ارسال کند و فرمت آثار ارسالی باید jpgو با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت باشد.

جوایز این مسابقه عبارت است از نفر اول: ۳۰۰ یورور، نفر دوم: ۲۰۰ یورو، نفر سوم: ۱۰۰ یورو و مهلت ارسال آثار نیز تا ۹ شهریور اعلام شده است.

نشانی ارسال آثاراین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ذکر شده است.

همچنین بیست و ششمین جشنواره بین المللی کارتون «دائجون» کره جنوبی برگزار می شود. موضوع این جشنواره «موفقیت و شکست» و بخش «آزاد (فوتبال و ...)» اعلام شده است.

در بخش شرایط شرکت در این جشنواره آمده است: آثار ارسالی باید اصل باشد، هر شرکت‌ کننده باید حداقل ۳ اثر ارسال کند، حداکثر اندازه آثار ارسالی باید ۲۹۷ میلیمتر تا ۴۲۰ میلیمتر باشد و پشت هر اثر باید نام، عنوان، سن، آدرس، ایمیل وتلفنشرکت کننده درج شود.

جوایز این مسابقه عبارتند از جایزه بزرگ شامل ۳۰۰۰ دلار، جایزه طلا شامل ۱۰۰۰ دلار، جایزه نقره شامل ۵۰۰ دلار، جایزه برنز شامل ۳۰۰ دلار، به همراه ۳۰۰ اثر منتخب که جوایزی را دریافت می کنند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تا ۹ شهریور است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم

آرسنال و چلسی در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی جذاب و دیدنی با برتری 5-0 توپچی‌ها به پایان رسید. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - پنجشنبه ۶ اردیبهشت