Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیش بینی سرمایه گذاری برای اجرای تمامی این پروژه را 52 میلیارد ریال اعلام کرد .
وی ادامه داد :روز سه شنبه و در ششمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی فاز نخست این سیلوی گندم در شهرستان میاندورود به بهره برداری می رسد .
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 نگهداری با کیفیت گندم ، ارتقای ظرفیت ذخیره سازی و جلوگیری از آلودگی این محصول را به عنوان دستاورد مهم و تاثیر گذار ساخت سیلوها نام برد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سیاست شرکت غله مبنی بر ساخت سیلوی نگهداری گندم در کارخانه های آرد گفت : تاکنون در هفت کارخانه آرد استان مازندران سیلوی گندم اختصاصی ایجاد شده است .
19 کارخانه آرد در استان مازندران فعالیت دارند و مشغول به کار هستند که ایجاد سیلوی گندم در تمامی این کارخانه ها مورد نظر است .
به گفته جعفری پرداخت گندم امانی و هزینه ذخیره سازی گندم از جمله مشوق های دولت برای تشویق و ترغیب مدیران کارخانه های آرد برای ساخت سیلوی گندم ذکر کرد .
افزایش ظرفیت تاسیسات ذخیره ای (سیلو ) در مازندران به عنوان دیگر فعالیت های صورت گرفته در چهار سال دولت یازدهم است که با راه اندازی و افتتاح کارخانه های آرد ، لالا کیاسر ، ساری ، بندر امیرآباد و پاسارگاد نور آسیا نوشهر بیش از یکصد هزار تن به ظرفیت ذخیره سازی این محصول در استان افزوده شده است .
همچنین در راستای برنامه های شرکت غله منطقه 2 و برای کیفی سازی نان تولیدی در نانوایی های مازندران ، بهسازی و نوسازی 63 واحد نانوایی در دولت یازدهم انجام شد که این تعداد خبازی ها علاوه بر بهبود فضای نانوایی ها ، تهیه تجهیزات مدرن و بروز همچون دستگاه حرارت مستقیم و خمیرگیر چدنی نیز در آنها انجام شد .
6 هزار و 700 میلیون ریال در چهار سال اخیر برای این منظور به خبازی های استان تسهیلات پرداخت شد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد