Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@03:52:59 GMT

مراسم دعای عرفه در شهرکرد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۲۵۷۳

مراسم دعای عرفه در شهرکرد برگزار می شود

مدیر هیات رزمندگان اسلام شهرکرد، از برگزاری مراسم دعای عرفه در مصلای بزرگ شهرکرد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بام ایران خبر ؛ کاظم احمدی مدیر هیات رزمندگان اسلام شهرکرد اظهار کرد: همزمان با دومین سالگرد عروج ملکوتی مهاجرین الی الله در فاجعه منا، مراسم پرفیض دعای عرفه، در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این مراسم از ساعت 16:30 روز پنج شنبه نهم شهریورماه مصادف با 9 ذیحجه آغاز می شود و یاد و خاطره 19 شهید والامقام استان در که در موسم حج 1394 سال گذشته به لقای پروردگار متعال شتافتند،نیز گرامی داشته می شود.

مدیر هیات رزمندگان اسلام شهرکرد افزود: در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله کیوانی که خود از خانواده شهدای منا می باشد، سخنرانی می کند.

به گفته وی، دعای پرفیض عرفه نیز با نوای گرم ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت آقایان حاج منصور اسلام پناه و حاج علیرضا شریفی قرائت خواهد شد و مصلای شهرکرد از یک ساعت زودتر آماده حضور مشتاقان زیارت عرفه است.

احمدی با اشاره به اینکه در مراسم دعای عرفه سال گذشته 10 هزار نفرشرکت داشته اند اذعان داشت: پیش بینی می شود امسال نیز به همین تعداد در این آیین معنوی حضور یابند.

مدیر هیات رزمندگان اسلام شهرکرد گفت:روز نهم ذیحجه مصادف با سالروز شهادت سفیر دشت کربلا حضرت مسلم بن عقیل (علیه السلام) است و دعای عرفه همراه با روضه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) و شهدای کربلا خوانده می شود.

وی افزود: دعای شریف عرفه که ماثور از امام حسین(علیه السلام) است که بهترین میراث معنوی آن امام برای انسانهای موحّد می باشد.

دعای عرفه همه سال نهم ذی الحجه و پیش از عید قربان برگزار می شود و در بین مردم از جایگاه والای معنوی برخودار است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حسنوند در سخنانی با اشاره به تیراندازی در مراسم‌های عروسی در تالار «افلاک» خرم‌آباد، اظهار داشت: این تیراندازی‌ها موجب اختلال در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد و همچنین لغو برخی از پروازهای این فرودگاه شده است.

وی در ادامه با اشاره به چندین بار تذکر به مدیر این تالار در راستای جلوگیری و ممنوعیت تیراندازی در تالار، گفت: با وجود این تذکرات، اما موضوع مورد بی‌توجهی مدیر تالار قرار گرفت که در این راستا با دستور دادستانی تالار پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به‌رسم تیراندازی هوایی در برخی مراسم‌های شادی و عروسی، گفت: این امر موجب نارضایتی مردم و همچنین وقوع حوادث ناگوار می‌شود که در این راستا برای حفظ امنیت و نظم عمومی با خاطیان دراین‌رابطه برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6096425

دیگر خبرها

  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • گوشه‌هایی از مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده بهلول (ع) خوی + تصاویر
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)