Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر تبریز برای بحث درباره کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد و اعضای این کمیسیون‌ها مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، صبح امروز جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر تبریز برای بحث درباره کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد و اعضای این کمیسیون‌ها مشخص شدند.

بدین ترتیب در کمیسیون برنامه‌ و بودجه محمدباقر بهشتی، شهرام دبیری، غلامحسین مسعودی ریحان، محرم محمدزاده و سونیا اندیشعضو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی محرم محمدزاده، غلامحسین مسعودی ریحان، علی آجودان زاده، سعید نیکوخصلت و فرج محمد قلیزاده عضو شدند.

در کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب‌وکار نیز سونیا اندیش، سعید نیکوخصلت، کریم صادق زاده تبریزی، علی آجودان زاده و غلامحسین مسعودی ریحانعضو شدند.

در کمیسیون نظارت تحقیق و ارزیابی علی آجودان زاده، شکور اکبرنژاد، عبدالله تقی‌پور، فریدون بابایی اقدم و فرج محمد قلیزادهعضو شدند.

در کمیسیون خدمات شهری کریم صادق زاده تبریزی، علی آجودان زاده و عبدالله‌تقی پورعضو شدند.

در کمیسیون معماری و شهرسازی فریدون بابایی اقدم، محمد اشرف‌نیا و عبدالله‌تقی پور عضو شدند.

در کمیسیون توسعه پایدار محیط‌زیست سعید نیکوخصلت، شهرام دبیری، محمدباقر بهشتی، فرج محمد قلیزاده و محمد اشراف‌نیا عضو شدند.

و در نهایتدر کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک محمد اشرف نیا، محرم محمدزاده، عبدالله تقی‌پور، سونیا اندیش و فریدون بابایی‌اقدم عضویت یافتند.

قرار است انتخابات تعیین هیئت‌رئیسه کمیسیون‌ها در جلسات داخلی آن‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است