Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نبود سرمایه و سفارشات درآمدزا از سوی ادارات را از مهمترین مشکلات کانون‌های تبلیغاتی در استان برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طاق نیوز، اولین گردهمایی کانون‌های آگهی و تبلیغات استان کرمانشاه با حضور مدیرکل و کارشناسان تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی، رئیس اداره امور فرهنگی و کارشناسان تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری وحدت کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پریسا محمدی، سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این گردهمایی ضمن تبریک هفته دولت در خصوص ضرورت برگزاری این گردهمایی گفت: از آنجا که کانون های آگهی و تبلیغاتی در استان کرمانشاه با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، برآن شدیم تا اولین گام را برداشته و با حمایت مسئولان وزارتخانه و همفکری مسئولان استان، راهکارهایی در جهت رفع وضعیت نامطلوب موجود پیدا کنیم.

وی تبلیغات را از ضروریات زندگی امروز دانست و افزود: بدون شک کشورهای پیشرفته معنی تبلیغات را به خوبی درک کرده‌اند و از آن بهره برده اند که اکنون در وضعیت ایده آلی زندگی می کنند.

محمدی با اشاره به مشکلات عدیده ای بر سر راه مسئولان کانون های تبلیغاتی، اظهار داشت: واقعا در این شرایط که محدودیت های زیادی از جمله نبود سرمایه، وسایل و سفارشات درآمدزا از سوی ادارات وجود دارد، ادامه مسیر سخت و دشوار به نظر می آید.

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: نمی توان انتظار داشت تنها با ارائه یک مجوز به متقاضی انتظار داشته باشیم چندین نفر به راحتی مشغول به کار شوند و از درآمد مکفی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: ما اولین گردهمایی کانون های تبلیغاتی را با حضور مدیرکل تبلیغات و با هدف رفع مشکلات این حرفه برگزار کردیم و انتظار داریم که دکتر حیدری، نگاه حمایتی به استان کرمانشاه داشته و ما را در این مسیر یاری کنند.

محمدی نبود اتحادیه صنف مستقل را از جمله مشکلات کانون های تبلیغاتی در استان عنوان کرد و بیان داشت: از آنجا که تمامی شغل های دیگر دارای اتحادیه هستند، کانون های تبلیغاتی نیز برای رفع مشکلات و مسائل خود، بایستی دارای اتحادیه باشند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد کیامهر ظهر یکشنبه در نشست توجیهی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» که در قالب کارگاه آموزشی از سری برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی با حضور ۵۰ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد اظهار کرد: کانون‌های مساجد به عنوان گسترده‌ترین و مردمی‌ترین نهاد فرهنگی ظرفیت قابل توجهی در زمینه اوقات فراغت بر عهده دارد.

وی، با بیان اینکه مسجد پایگاه اجتماعی است، افزود: مساجد به‌عنوان یک کانون معنوی و مقدس نقش بی‌بدیلی در مبارزه و روشنگری در برابر هجمه سنگین دشمنان در جنگ شناختی، تعمیق معارف دینی و همچنین پاسخگویی به شبهات و سوالات نسل جوان دارد و در این بین ائمه جماعات بیش از سایر ارکان مسجد، وظیفه و رسالت دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان به اجرای طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با شعار «مسجد، کانون نشاط» اشاره کرد و افزود: ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری یکی از مهمترین اهداف پیش‌بینی شده در طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

کیامهر، بر ضرورت برنامه‌ریزی برای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به متولیان طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد تأکید کرد و یادآور شد: عملیاتی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب به ویژه جهاد تبیین در راستای اعتلای سیاسی جامعه و ارتقای بصیرت سیاسی نسل جوان از دیگر بخش‌های طرح اوقات فراغت کانون‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با بیان اینکه مخاطبان اصلی کانون‌ها را کودکان، نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، افزود: برقراری ارتباط خوب با نسل جوان باید محور برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد باشد.

مدیرمسئول کانون شهید نجفی مسجد امام سجاد (ع) قروه در ادامه این نشست توجیهی، با تشریح فعالیت‌های اوقات فراغت حول محورهای فرهنگی، ورزشی، قرآنی، کتابخوانی و هنری عنوان کرد: این فعالیت‌های بایستی در قالب جشنواره و لیگ برای اعضای کانون تعریف شود و به صورت رقابتی در سطح کانون‌های مساجد استان توسعه یابد.

عزیزی با تاکید بر ترسیم چشم انداز برای توسعه فعالیت‌های کانون و مسجد بیان کرد: مسأله‌ای که لازم است مورد توجه مدیران کانون‌ها باشد، مسئله روش و اجرای آن است تا با جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد، مسجد را به پایگاهی برای تربیت و کشف استعدادهای نسل امروز تبدیل کنیم.

در ادامه این جلسه روش اجرای طرح به صورت تیمی در بین مدیران کانون‌های مساجد استان به صورت آزمایشی اجرا شد.

کد خبر 6097207

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس