Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ زنی مدارس دو روستای شهرستان به همت قلم چی خیر مدرسه صبح امروز درروستا سرواله دهگلان به زمین زده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازدهگلان شیدا، طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت به همت قلم چی مدیر موسسه قلم چی و با حضور مسئولان استان و شهرستان دهگلان کلنگ دو مدرسه روستای سرواله دربخش بلبان آباد و روستای باغچه مریم در بخش مرکزی دهگلان با اعتبار 173 میلیون تومان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در آئیین این مراسم محمدی بخشدار بخش بلبان آباد ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: روستای سرواله با جمعیت 433 نفر و 120 خانوارمی باشد.



وی با اشاره به مشکلات این روستا گفت: از لحاظ آنتن دهی تلفن، اینترنت و طرح هادی این روستا دچار مشکلاتی هستند و از فرماندار شهرستان دهگلان خواست نسب به حل مشکلات روستا توجه ویژه داشته باشند.


در ادامه نظری فرماندار دهگلان ضمن توجه ویژه به روستاهای این شهرستان اظهار داشت: حضور پرشور مردم در همه صحنه های انقلاب ،خصوصا در انتخابات اخیر باعث دلگرمی مسئولین است و مسئولین باید به مردم شهرستان خدمت صادقانه ارائه دهند.


وی با اشاره به مشکلات طرح هادی و مشکلات تلفن و اینترنت روستای سرواله گفت: برای طرح هادی روستا اعتباراتی درنظر گرفته شده و قول مساعد داد که مشکل آنتن دهی تلفن و اینترنت این روستا هر چه سریعتر حل شود.


فرماندار دهگلان با اشاره به اشتغال جوانان تحصیلکرده گفت: جوانان تحطیلکرده در سامانه طرح کار ورزی ثبت نام کنند تا از این طریق به واحدهای تولیدی و صنعتی ارتباط داشته باشند تا بتوان از این طریق برای آنان ایجاد اشتغال نمود.


درادامه حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان اظهار داشت: مبلغ 185 میلیارد تومان توسط مجمع خیرین مدرسه از ابتدای کار تاکنون جمع آوری شده که از این مبلغ تاکنون 114میلیارد و نیم هزینه شده است.


وی افزود: این مجمع تاکنون 495 مدرسه در قالب 2400 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان کردستان نموده است.


نادری مدیر آموزش و پرورش دهگلان در ادامه گفت: تاکنون 4 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز که دو مدرسه در روستاهای سرواله و باغچه مریم توسط قلم چی و دو مدرسه در روستاهای قاضی جوب و تازه آباد قروچای توسط خیرین درحال ساخت است که در آیند نزدیک افتتاح خواهند شد.


گفتنی است که اعتبار 173 میلیون تومان مدرسه سه کلاسه روستای سرواله و مدرسه یک کلاسه روستای باغچه مریم توسط لم چی مدیر مسئول موسسه قلم چی به این دو روستا اهداء شده است.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • حکایت تسنیم از دانش‌آموزانی که رنج علم دارند + فیلم
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • عشق معلمی دَربیابان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها