Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به اعتقاد من ضد و نقيض‌هاي زيادي در فهرست سرمربي تيم ملي ديده مي‌شود.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، اسماعيل حلالي درباره فهرست جديد تيم ملي فوتبال ايران اظهار داشت: تنها سه بازيکن جديد در قهرست تيم ملي حضور دارند. با توجه به اينکه صعود ما به جام جهاني قطعي شده، فکر مي کنم سامان قدوس شانس بالايي براي بازي کردن مقابل کره جنوبي و سوريه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفي کي روش به دليل کري اي که با کره جنوبي دارد به هيچ وجه نمي خواهد تيمش در مقابل اين حريف امتياز از دست دهد.
او افزود: کي روش بايد در مقابل نتايج و انتخاب نفرات تيم ملي جوابگو باشد و به همين دليل در اعلام فهرست بازيکنان اين تيم اختيار تام دارد. البته براي من جاي سوال است زماني که او 2 ماه در ايران نبوده و دستيار اولش هم تنها 10 تا 15 روز زودتر از خودش به کشورمان بازگشته چگونه بازيکنان داخلي رصد شده اند؟
حلالي ادامه داد: فکر مي کنم کي روش براي 2 بازي پاياني مقدماتي جام جهاني به خودش استراحت داد تا در ادامه با انگيزه و تمرکز کامل تيم ملي را آماده جام جهاني کند.
هافبک اسبق تيم ملي فوتبال ايران درمورد اضافه شدن يک بازيکن 2 رگه ديگر به اردوي تيم ملي تصريح کرد: نبايست نام 2 رگه را روي سامان قدوس بگذاريم. شک نکنيد اگر فوتبال ايران در بحث استعداديابي و فوتبال پايه شکل اصولي اي داشت، امثال سامان قدوس در کشورمان فوتبالشان را ادامه مي دادند اما آن ها با حضور در کشورهايي مانند فرانسه، سوئد و هلند به شکوفايي مي رسند. قدوس، قوچان نژاد و دژاگه ايراني هستند و به اين امر افتخار مي کنند.
او افزود: اگر امکانات و نگاه حرفه اي به امر استعداديابي در فوتبال ايران وجود داشت، بازيکنان مستعد زيادي در کشورمان معرفي مي شدند اما متاسفانه مديران فوتبال ما نگاه خاصي به بحث آموزشي ندارند و تنها قصد دارند خودشان را مطرح کنند. قدوس فوتبال حرفه اي را در اروپا ياد گرفته و در اولين فرصت براي کمک به فوتبال ايران قبول کرده در تيم ملي ما بازي کند. البته کي روش هم با چنين بازيکناني راحت تر است. باور کنيد توپي را که رضا قوچان نژاد در ديدار مقدماتي جام جهاني 2014 وارد دروازه کره جنوبي کرد، مهاجماني که در فوتبال ايران بحث آموزشي را انجام داده اند نمي توانند به گل تبديل کنند. نمونه اين امر هم مهدي طارمي است که با وجود توانايي هاي زياد، موقعيت هايي بسيار راحت تر از آن توپ را هدر داده است. تنها دليل اين تفاوت هم استانداردهايي است که در فوتبال حرفه اي اروپا به بازيکنان آموزش داده مي شود. باشگاه هاي ما ساختار استعداديابي ضعيفي دارند و تنها به کسب سه امتياز فکر مي کنند. در اين ميان برخي بازيکنان به دليل توانايي هايي که دارند ستاره مي شوند.
حلالي خاطرنشان کرد: با توجه به کارنامه کي روش، او علاقه دارد زماني که تيمش وارد زمين مي شود تمام تماشاگران از آن تعريف کنند و بگويند افرادي مانند قدوس و قوچان نژاد حاصل زحمات کي روش در تيم ملي هستند. بنابراين هرچه بازيکن توانايي بيشتري داشته باشد، مي تواند به تيم ملي، سرمربي و بالارفتن پرچم ايران بيشتر کمک کند. در کل کار کي روش در چنين وضعيتي معقول است.
او درمورد دعوت شدن احسان حاج صفي به تيم ملي و غيبت مسعود شجاعي در فهرست نفرات مدنظر کي روش با توجه به حواشي اخير گفت: ممنوع بودن حضور بازيکنان ايراني مقابل تيم هاي رزيم اشغالگر قدس بحث داخلي است و ما نمي توانيم سرمربي خارجي را به چنين مسائلي الزام کنيم اما کي روش چنين موضوعي را قبول کرده است. براي من هم اين امر جاي سوال دارد که چگونه کي روش حاج صفي را به تيم ملي دعوت کرده و چشمش را روي توانايي هاي شجاعي به عنوان کاپيتان تيم ملي بسته است و او بايد به اين ابهام پاسخ شفافي دهد. بعيد مي دانم تقابل با نماينده رژيم اشغالگر قدس دراين موضوع تاثيرگذار باشد. به اعتقاد من ضد و نقيض هاي زيادي در فهرست کي روش ديده مي شود.
حلالي ادامه داد: اگر مسعود شجاعي بازيکن خوبي نيست کلا به تيم ملي دعوت نشود اما اگر تا بازي با ازبکستان کاپيتان تيم ما بوده بايد بازهم مورد اعتماد قرار گيرد. البته بايد بگويم درست نيست شجاعي به دليل بازي کردن مقابل نماينده رژيم صهيونيستي از حضور در تيم ملي محروم شود چراکه او به شرايط فوتبال حرفه اي و قراردادش با تيم خارجي احترام گذاشته و چنين کاري انجام داده است. ضمن اينکه اعتقاد دارم بايد بحث حضور ورزشکاران ايراني مقابل حريفاني از اين کشور تا حدي اصلاح شود چراکه قهرمانان زيادي با وجود برگزاري اردوهاي فراوان و انجام دادن تمرينات سنگين، از اين امر آسيب ديده اند.
باشگاه
450

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد