Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذکریا اشکپور روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از پایگاه اورژانس بهنمیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : فعالیت پایگاه های اورژانس در کانکس و یا مکان های اجاره ای با خود معضلات و مشکلاتی همچون نامناسب بودن محیط کار برای پرسنل ایجاد می کرد .
وی با اشاره به اینکه ساخت پایگا ههای اورژانس با همکاری و همراهی خیران صورت می گیرد ، ادامه داد : در یک دهه اخیر با همراهی خیران مازندران مناسب سازی و بهبود فضای پایگاه های اورژانس و استفاده از سازه های بتنی انجام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی اورژانس مازندران گفت : پیشتر در هر شهرستان از چهار پایگاه اورژانس تنها یک پایگاه مناسب و ملکی بود که اکنون با اقدامات انجام شده این روند تغییر 180 درجه ای داشته است .
وی با اشاره به اینکه تنها پایگاه اورژانس شهر بهنمیر سالها در یک اتاق ساختمان قدیمی یکی از مراکز بهداشت این شهر فعالیت می کرد ، گفت : پایگاه اورژانس این شهر در زمینی به مساحت 250 متر و با زیر بنای 110 متر مربع ساخته شد .
اشکپور هزینه اجرای این طرح را بیشتر از 10 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد : یک میلیارد و 300 میلیون ریال از این هزینه را یکی از خیران بهنمیر برای ساخت پایگاه پرداخت کرد .
به گفته سخنگوی اورژانس مازندران ، دانشگاه علوم پزشکی استان نیز بیشتر از 10 میلیارد ریال برای خرید و تهیه آمبولانس ، امکانات موبایل آی سی یو و سی سی یو این پایگاه هزینه کرد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
/1899/2096

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان