Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: وجود پارک علم و فناوری برای کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهرستان گچساران ضروری است.

به گزارش ایسنا، غلامرضا تاجگردون در گردهمایی ضرورت تشکیل اکوسیستم پژوهش وفناوری نفت، گاز و پتروشیمی در گچساران افزود: منابع تخصیص در کشور با اقدامات ما همخوانی ندارد.یک جامعه باید علم، صنعت پیشرو و ظرفیت را در کنارهم قرار داده تا بتواند پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبود زیر ساخت های لازم مانند فناوری در کشور موجب بروز مشکلاتمی‌شود.

وی عنوان کرد: وجود پارک علم و فناوری برای کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهرستان گچساران ضروری است. با توجه به وجود شرکت بهره برداری نفت و گاز و تولید 635 بشکه نفت در روز هنوز هیچ گونه صنایع پاییندستی و شرکت های دانش بنیان در گچساران وجود ندارد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خاطر نشان کرد: وجود پارک علم و فناوری در افزایش درآمد و اشتغال تاثیری بسزاییدارد.

تاجگردون بیان کرد: هزار میلیارد تومان بودجه جاری شرکت نفت گچساران است که از این مبلغ 45 میلیارد تومان آن جهت خرید اقلام هزینه میشود.می توانیم با تلاش وهمت کارکنان صنعت نفت برخی از نیازها را در داخل تولید کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: تاسیسات نفت و گاز کشور دارای قدمتی بیش از ۵۰ تا ۷۰ سال نیاز به بازسازی دارد.میادین داخلی این شرکت به دلیل فرسایش بالا دیگر نمی‌توان مرحله بعدی برداشت نفت را انجام دهند.

وی گفت: اولین دوره تخصصی نفت در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: حدود بیش از ۲ تا ۳هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه در زمینه شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری پرداخت شده که استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن پارک علم و فناوری تاکنون هیچ گونه اعتباری از این میزان را دریافت نکرده است.

به گزارش ایسنا، گردهمایی ضرورت تشکیل اکوسیستم پژوهش وفناوری نفت، گاز و پتروشیمی در سالن آموزش نفت با حضور جانشین دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت و گاز و ذغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیر پژوهش و فناوری مناطق نفت خیز جنوبف نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و مسئولان استانی درگچساران برگزارشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرعامل شرکت گاز کشور طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مجید چگنی طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

پیش از این ریحان بهادر مدیریت شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت وی در اسفند ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شده بود.

استخدام‌های بدون ضابطه در دوران مدیریت ریحان بهادر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین حواشی این شرکت بود، موضوعی که همچنان معترضان به آن خواستار ورود سازمان بازرسی و شفاف سازی هستند.

کد خبر 749847

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد