Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:52:04 GMT

حریق خودروی پراید 131 در اثر اتصالی برق

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۴۱۳۱

حریق خودروی پراید 131 در اثر اتصالی برق

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: شهروندی با تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودروی در منطقه پاداد شهر را اطلاع رسانی کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلادرنگ و در قالب یک تیم متشکل از دو خودروی اطفاء و یک خودروی امداد و نجات، در مدت سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: این خودرو در اثر اتصالی برق در ناحیه سیم کشی موتور دچار حریق شده بود که این آتش سوزی با حضور آتش نشانان در همان ناحیه اطفاء شد.

حق شناس تصریح کرد: خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ فردی آسیب ندید و راننده خودرو با تماس به موقع با آتش نشانی از گسترش آتش به نقاط دیگر خودرو و همینطور خودرو های همجوار جلوگیری به عمل آورد.

وی تاکید کرد: توصیه می شود در صورت بروز هرگونه حادثه با حفظ خونسردی ضمن دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعا با تلفن 125 به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع دهید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی