Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@13:07:11 GMT

واکنش حاج رضایی به دعوت سامان قدوس به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۴۳۲۵

واکنش حاج رضایی به دعوت سامان قدوس به تیم ملی

امیر حاج رضایی گفت : بعد از پایان جام جهانی 2014 یکی از ملزومات تیم ملی تغییر نسل بود که باید هر چه زود تر انجام می شد این تغییر نسل نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا صورت می گیرد. کارلوس کی روش با توجه به هدف گذاری برای جام جهانی بعدی ، به تدریج این کار را بعد از پایان مسابقات انجام داد و میانگین سنی تیم ملی را پایین آورد، این کار مطابق با مفاهیم فوتبال و دانش مربیان بزرگ صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد لیست جدید تیم ملی گفت: انتخاب بازیکنان حق یک مربی است و هر کسی با توجه به تفکرات و انتظارات خود، بازیکنانی را به تیم ملی دعوت می کند. نکته قابل توجه این است که هیچ لیستی همگان را راضی نمی کند و همیشه موافقان و مخالفانی برای اسامی وجود دارد.

این کارشناس فوتبال در مورد دعوت نشدن پژمان منتظری به اردوی تیم ملی گفت: در فوتبال اتفاقات مختلف با دلایل متعدد اتفاق می افتد، علت این دعوت نشدن می تواند دلایل زیادی داشته باشد ما از دلایل با خبر نیستیم ما همه جا نیستیم تا از اتفاقات مختلف آگاهی داشته باشیم، اما به نظرم یکی از عوامل مهم می تواند سن بالای این بازیکن باشد.

او در مورد دعوت از سامان قدوس به اردوی جدید تیم ملی گفت : شناخت زیادی از این بازیکن ندارم ولی بطور حتم سرمربی و کادر فنی تیم ملی او را زیر نظر گرفته و با توجه به علاقه مندی که از خود برای حضور در تیم ملی نشان داده و همچنین درخشش در لیگ سوئد به این اردو دعوت شده است.

حاج رضایی در مورد تغییرات لیست تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی و سوریه و همچنین دعوت مجدد از علیرضا حقیقی افزود : آینده را کسی نمی تواند پیش بینی کند بدون شک کادر فنی تیم ملی بازیکنانی را که در خارج از ایران بازی می کنند را با دقت زیر نظر دارند و حقیقی را که زمان زیادی بود که به تیم ملی دعوت نمی شد با توجه به درخشش در چند هفته لیگ سوئد به لیست تیم ملی اضافه کرده اند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم

ضربه‌سر کاوه رضایی گل اول سپاهان را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شوت بلند رامین راضائیان به کاوه رضایی و ضربه‌سر محکم وی درون دروازه استقلال ملاثانی آرام گرفت.

گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی

کد خبر 748163

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم