Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:30:06 GMT

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان لرستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۴۴۷۰

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان لرستان منصوب شد

معاون فرمانده انتظامی لرستان گفت: سردار مهدی مهدیان نصب طی حکمی از سوی سردار حسین اشتری به‌عنوان فرمانده نیروی انتظامی لرستان منصوب شد.

سرهنگ رضا شیراوژن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: سردار مهدی مهدیان نصب طی حکمی از سوی سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم تکریم و معارفه فرماندهی استان لرستان روز چهارشنبه هشتم شهریورماه ساعت 11 صبح با حضور مقامات کشوری و استانی در لرستان برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی لرستان عنوان کرد: سردار مهدی مهدیان نصب پیش‌ازاین در فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان فعالیت داشته است و پیش‌ازاین نیز سردار محمد قنبری به مدت چهار سال در فرماندهی نیروی انتظامی استان ارائه خدمت کرد.

انتهای پیام/

R41450/P4001/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان