Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در استان مرکزی نوسازی می‌شود.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در استان مرکزی اظهار داشت: نوسازی خوبی در بحث اتوبوس‌های محور اراک-مهاجران انجام می‌دهیم، 11 دستگاه ‏اتوبوس با سن کم با مدل 89 به بالا داریم که این اتوبوس‌ها تقریبا عمر زیر هشت سال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث ‏نوسازی ناوگان اراک-شازند هم حدود 31 دستگاه مینی‌بوس نوسازی شده که سه دستگاه از آنها وارد ‏چرخه شده و فعال شدند، کار تسهیلات و غیره مابقی آنها هم انجام شده و در نوبت دریافت مینی‌بوس از ‏کارخانه هستند و حتی پرداختی به کارخانه هم انجام شده است.‏

بهرامی‌نیا تصریح کرد: در نوسازی ناوگان روستایی هم 35 تا 40 نفر که هر روز اضافه هم می‌شود معرفی شدند، کارهایشان ‏انجام و عقد قرارداد اکثر آنها با کارخانه انجام شده است.‏

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت:در نوسازی ناوگان بالای 80 درصد تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان برای افراد متقاضی با سود 6 تا 12 درصد را داریم که برای افرادی که متقاضی توسعه هستند تسهیلات با سود 12 درصد پرداخت می‌شود و برای متقاضیان خروج وسیله نقلیه از خط تولید هم تسهیلات با سود چهار تا 6 درصد پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: یعنی 80 درصد قیمت وسیله نقلیه را تسهیلات می‌دهیم که برای کامیون و اتوبوس تا سقف 300 میلیون تومان است، برای مثال اگر 80 درصد آن 320 میلیون باشد، تا سقف 300 میلیون تومان را می‌توان تسهیلات پرداخت، در سواری هم به همین شکل است.

بهرامی‌نیا اضافه کرد: در توسعه و نوسازی ناوگان روستایی هم تسهیلات با سود چهار درصد با بازپرداخت پنج تا هفت سال را داریم که شرایط بسیار مناسبی است و انتظار داریم که استقبال بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم، در بخش باری استقبال رضایت‌بخش نبود ولی در بخش روستایی و درون‌استانی با استقبال خوبی روبه‌رو بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی عنوان کرد: بالا بودن عرضه نسبت به تقاضا یکی از عوامل نبود استقبال است زیرا دو سوم ناوگانی که در سطح کشور داریم اضافه است، بنابراین وقتی ماشین زیاد باشد، قیمت آن هم بالا باشد و این اندازه بار نداشته باشیم مسلما استقبال کم می‌شود.

انتهای پیام/

R41371/P1336/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد