Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@01:09:57 GMT

بازیگری که مرگش جنجال رساله ای شد!/عکس

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۵۵۲۱

بازیگری که مرگش جنجال رساله ای شد!/عکس

به گزارش پارس نیوز، حسین پناهی به اندازه ای نام آشنای این سرزمین است که به پشتوانه نام او در رسانه های گوناگون شعر هایی را جعل می کنند و داستان مرگش هنوز پس از 12 سال جنجال رسانه ای دارد. زمانی که در 6 شهریور 1335 در روستای دژکوه شهر سوق از استان کهگیلویه و بویراحمد زاده شد و حتی در ابتدای جوانی که با آشفته گی های دورنش به لباس روحانیت و جبهه جنگ و کسوت شاعری درآمد، هیچ کس تصور نمیکرد که در اوج جوانی با شعر و بازی درآمیزد و آشفته گی هایش را به دید فراگیر یک ملت بگذارد تا جایی که هنوز بسیاری او را مجنون و گاه دیوانه می پندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری او شیدای دورانی بود که اندیشه هایش را برنمی تابید و خوش به روزگارش که 14 مرداد 1383 در زمانه ای هنوز انسانیت زنده بود، از دینا رفت و دگرگونی های آنچنانی انسان مکانیکی و اقتصادزده یک دهه پس از خود را ندید. و خوش به حال آنهایی که تصویرشان هنوز با شعر و بازی پناهی در«محله بهداشت، گرگ ها، مرغابی در مه، گال، نارونی، اوینار، آژانس دوستی، آوازمه و...» پیوسته است و بر چرایی مرگ او در 48 ساله گی چنبره نزده اند. حالا دیگر او در قبرستان شهر سوق کنار مادرش آرام خوابیده و دیگر به یاد خانه تنهایی هایش در خیابان جهان آرای تهران نیست. در این سوی جهان اما «آنا پناهی»، دختر و ناشر آثار حسین پناهی به زنده نگه داشتن پدرش زنده است. دختری متین و آرام و شبیه پدر که می کوشد حسین پناهی را فراتر از آنچه به غلط شناخته شده به علاقه مندانش معرفی کند. او از ارتباطش با فیلسوفی چونان حسین پناهی می گوید. حسین پناهی از انگشت شمار آدم هایی است که همچون دوست نزدیکش، خسرو شکیبایی، پس از مرگ هم زنده است. این به خاطر ویژه گی شیدایی و شاعرانه گی هردو بوده یا دلیل دیگری دارد؟

- حسین پناهی بعد از مرگش بیشتر شناخته شد، به ویژه وجه شاعرانه گی ایشان. وقتی که زنده بودند شناخت مردم بیشتر بر بازیگری او بوده است. افرادی هم که سن شان به زنده بودن حسین پناهی نمی رسد، بیشتر وی را با شعرهایش می شناسند. در اصل آدم ها دنبال رمز و رازی در خود هستند. نوشته ها و شعر ها و کارهای حسین پناهی هم یک گنگی و رمز و رازی داشته که بیشتر مخاطب را دنبال خودش می کشاند.

او چگونه درون گرایی شاعرانه و برون گرایی بازیگری را با هم داشت؟

- خیلی از کسانی که حسین پناهی را به عنوان بازیگر می شناسند می دانند که ایشان بازیگر متفاوتی بوده و این تفاوت در برون گرایی، شیطنت ها، نوع بیان، حس درونی و همان رمز و راز شاعرانه اوست که در بازی ایشان هم دیده می شود و همین ویژه گی ها باعث شد که یک حسین پناهی ایده آل و خاص دیده شود که همه دوستش داشتند.

با توجه به اینکه بیشتر سال های زندگی پدر در تهران بود و شما در شهرستان ارتباط کمتری با وی داشتید، آیا به اندازه طرفدارانش او را دوست داشتید؟

- وقتی بچه بودم به عنوان پدر دوستش داشتم. وقتی بزرگتر شدم با شخصیت ایشان و شعرهایش مثل هر نوجوانی که دوست دارد شعر و کتاب بخواند، من هم عاشق حسین پناهی شدم. گذشته از رابطه دختر و پدری، عاشق شخصیت خاص حسین پناهی و اندیشه هایش بودم.

زندگی او در شهر و دیار خودش و در روزهای جوانی چه تفاوتی با دوران میانسالی اش در تهران داشت؟

- در دوران جوانی ایشان که من نبودم و در دوران میان سالی هم چند سالی با او بودم. حس ها و رفتارهای او که در کارهایش دیده می شود، همه از دوران کودکی اش گرفته شده است. او کودکانه زیسته و نهایت آنچه را که می خواسته، از طبیعت و زیستگاه خودش برای آینده اش گرفته است. در دوران میان سالی شخصیت، حس و روحیه آدمی تغییر می کند اما حس های خوب کودکی همیشه با حسین پناهی بوده و همین باعث ماندگاری او در شهر شد.
وقتی یک روستانشین در کل ایران شهرت یافت، واکنش خانواده و آشنایان و همشهریان به او چگونه بود؟

- آنها هم مثل خیلی از آدم ها بعد از مرگش پیگیر شدند و شاعر بودنش را شناختند. خیلی از همشهریان و حتی فامیل می گفتند:وقتی حسین پناهی مرد فهمیدیم چه کسی است.البته همشهریان ما پیش و پس از مرگ به پدر خیلی لطف داشتند.

چه شد که شهر و دیار خود را رها کرد و به تهران آمد؟

- دنبال گمگشته گی هایش در جایی دیگر بود. از کودکی و نوجوانی دنبال چیزهایی بود که باید به آنها می رسید. در یکی از گفته هایش هست که دنبال برف بوده و در اصل به خاطر برف به تهران می آید. هنر را هم از ابتدا دوست داشته است. از معلمی، پارچه فروشی و خیلی شغل های دیگر گذر می کند و می بیند که این ها چیز هایی نیست که حسین پناهی می خواهد و شهر به شهر می چرخد و درنهایت می رسد به تهران که در این جا به بخش هایی از خواسته هایش در هنر می رسد.

آمدن او به پایتخت و دوری از خانواده موجب گله مندی شما، مادرتان و خواهر و برادرتان نبود؟

- ما در شهرستان زندگی می کردیم و پدر در تهران. چون ما و مادرم در شهرستان راحت تر بودیم و دیگر اینکه دوست داشتیم حسین پناهی همیشه خودش باشد. او دوست داشت تنها باشد؛ تنهایی به معنای سکوت. برای همین ما هم می خواستیم که او تنها باشد. خیلی سخت بود. بسیاری می گفتند که چرا ایشان به شهرستان نمی آید و یا دیر به دیر می آید. ما هم می رفتیم و به او سر می زدیم اما چون دوست داشتیم ایشان خودش باشد نوعی از خود گذشته گی می کردیم و به شهرستان باز می گشتیم. البته ایشان هم زیاد می آمدند چون آنجا را دوست داشتند. اگر شرایط کاری اش اجازه می داد سالی 3 یا 4 بار میآمد و اگر نمی توانست ما به ایشان سر می زدیم. چه چیزی در درون او بود که باعث می شد تنهایی را بر خانواده برتر بداند؟

- پدرم شب ها بیدار بود، مطالعه داشت و می نوشت و روزها استراحت می کرد و برعکس بقیه آدم ها بود. زندگی اش طوری بود که نظم خاصی نداشت و طبیعی است کسی که به روزمره گی عادت دارد با شرایط او اذیت می شد. اگر ما به صورت خانواده در کنار هم زندگی نکردیم به خاطر این بود که هم ما راحت باشیم و هم پدر دچار روزمره گی زندگی نشود. و هیچ کدام از این وضعیت ناراضی نبودیم مگر سال های آخر که پدر بیمار بود. البته مدام به او سر می زدیم.

گویی در سرگشته گی و تنهایی های جوانی سر از جبهه و طلبه گی حوزه هم درآورده است؟

- خودش می گوید: «در اوایل انقلاب در مدرسه آیت الله گلپایگانی قم 2 سال طلبه بودم که به یک سری آگاهی رسیدم و متوجه شدم دیگر نمی توانم طلبه گی را ادامه دهم.» آقای مسعود جعفری جوزانی در خاطره ای از پدر می گویند: یک روز که حسین پناهی سری به دژ کوه می زند آن جا پیرزنی را می بیند که می خواهد روغن دست رنج یک سال خود را از بین ببرد چون یک تکه مدفوع حیوان در آن افتاده و از نظر شرعی کل روغن نجس شده و باید دور ریخته شود. حسین پناهی با دیدن این ماجرا از لحاظ شرعی و احساسی با خود درگیر می شود چون زحمت یک سال پیرزن اگر دور ریخته شود، زندگی او را دچار مشکل می کند از طرفی روغن نجس شده است. بنابراین احساسش بر دستور شرع غلبه کرده و به پیرزن می گوید که شما این تکه را با قاشق درآورده و بقیه اش را استفاده کنید. به خاطر این نگاه دیگر نمی تواند طلبه گی را ادامه دهد. دوران کوتاهی هم در قسمت فرهنگی جبهه جنگ همراه آقای شمعخانی و آقای آهنگران بودند. با تنهایی و تنگدستی شاعری، چگونه خود و خانواده اش را تامین می کرد؟

- آن تنهایی یا تنگدستی را که شما تعبیر می کنید هیچ گاه ما حس نکردیم. جدای از سال های اول زندگی پدرم، ما همیشه در سطح خوبی زندگی می کردیم. بیشتر درآمد او از بازیگری بود، شعر که درآمدی نداشت.

آیا سکته قلبی او به دلیل تنگناهای اقتصادی نبود؟

- آدم هایی که بیشتر از بقیه می فهمند، آگاهی بیشتری پیدا می کنند و رنج بیشتری می برند. از سوی دیگر خانواده پدری من همواره دچار ناراحتی های قلبی بودند و پدرم هم پیش از مرگ، دو بار دیگر سکته قلبی داشت. در سال های آخر زندگی همیشه فشار خون او بالابود.

حسین پناهی دوستان هنرمند بسیاری داشت اما تنها کسی که علت سکته قلبی را برای مردن او رد کرده، «یغما گلوریی» است. او می گوید پناهی مثل خیلی از شب ها در آخرین شب زندگی اش با وی حرف زده و حال و هوای مرگ داشته است. او می گوید اسنادی بر خود کشی حسین پناهی با تیغ وجود دارد.

- گفته های ایشان را بارها تکذیب کردم و امروز هم تکذیب می کنم. من برای فکر و عمل و اندیشه حسین پناهی ارزش قایل هستم؛ حتی اگر خودکشی می کرد، اما وقتی این طور نبوده هیچ وقت اجاره نمی دهم کسی این حرف ها را بزند. هر زمان در هر شرایطی می توانم ثابت کنم این طور نبوده است و این حرف ها دروغ است. در گواهی پزشک قانونی هم سکته قلبی ثبت شده است

همواره حرف ها و شعرها و وصیت نامه هایی دروغین در رسانه های مختلف به پدر شما نسبت داده می شود. کدام اثر او شناخت دقیق و واقعی از حسین پناهی می دهد؟

- در سال های گذشته جمله ها و شعر ها و حتی وصیت نامه هایی از حسین پناهی منتشر شده که نوشته پدرم نیست. سهوی یا عمدی، خیلی متاسفم برای این ماجراها. من بیشتر وقت ها باحسین پناهی بودم و رنج ها و سختی هایش را دیده ام و فکر می کنم به هر حال یک شاعر و نویسنده با تمام وجودش هر چیزی را می گوید یا می نویسد. این مطالب دروغین و سطحی نشانگر وجود و اندیشه های حسین پناهی نیستند. کسانی که می خواهند حسین پناهی را با سند کلام و صدای ایشان بشناسند پیشنهاد می کنم سه آلبوم «راه با رفیق»، «سلام، خداحافظ » و «ستاره ها» و بیش از 20 کتاب او را بخوانند و بشنوند. اثری که بیش از همه به شخصیت زندگی ایشان نزدیک تر است کتاب «نامه هایی به آنا» است که تنهایی ها و شخصیت حسین پناهی را نشان می دهد و به دغدغه های او نزدیکتر است اما شما همیشه علاقه ویژه ای به شعر دیگری از ایشان داشته اید؟

- بله....«جهان زیر سیگاری من است» حال دیگری دارد.

وقتی در جامعه و یا مثل امروز در نمایشگاه کتاب بر بالین کتاب های پدر حضور دارید، مردم کمتر چهره شما را می شناسند و گاه حرف هایی پشت سر او می گویند. این حرف ها چقدر آزارتان می دهد؟

- من حسین پناهی را به اندازه خودم خیلی خوب می شناسم و خیلی ناراحت نمی شوم. بسیاری می آیند درباره سیگار کشیدن پدر متلک می اندازند و به سند خاطره دروغ آن انسان نادان، در مورد خود کشی حسین پناهی می پرسند.

دختر و ناشر آثار حسین پناهی، تصویر متفاوتی از حسین پناهی دارد که تاکنون برای مردم ناشناخته است؟

- حسین پناهی به قدری در نوشته ها و بازی هایش شبیه خودش بوده که تصویر شفافی بین همه دارد و من نمی توانم چیزی اضافه کنم. حسین پناهی تصویر متفاوتی در ذهن من ندارد چون همین است که هست؛ شبیه آثارش، شبیه شناختی که همه افراد از او دارند. از دوست داران حسین پناهی می خواهم که فقط و فقط با کتاب ها و صدای ایشان به شناخت حسین پناهی دست یابند. لینک کوتاه برای دریافت آخرین اخبار در کانال پارس نیوز عضو شوید ایران رسانه بازیگر دیگر رسانه‌ها چرا وزیر پیشنهادی علوم معرفی نشد؟ پشت پرده حضور دو تابعیتی ها در دولت زنان؛ قشر فراموش شده در کابینه روحانی طعنه روحانی به اصلاح طلبان زدن ریش های یک بازیگر توسط همسرش به کمک یک خواننده مشهور/ فیلم اخبار مرتبط آیا این بازیگر هالیوودی شبیه حسن روحانی است؟ حضور مادر و پدر بهاره رهنما در مراسم عروسی/عکس دستمزد بادیگاردهای بازیگران ایرانی!/ عکس ناگفته های جنجالی سوپر استار ایران! وزیر روحانی تولد خانم بازیگر را تبریک گفت! ارسال نظر پربازدیدترین ختم سوره حمد جهت بر آورده شدن حاجت ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ۰۷:۱۹ شکارچی زنان تهران محکوم به اعدام شد ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ۲۳:۰۰ توصیه مهم به دارندگان سهام عدالت+آمار ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ۰۱:۰۱ مشمولان سهام عدالت سریع‌تر شبای بانکی را در سامانه ثبت کنند ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ۲۲:۱۹ همسر دوم بهاره رهنما کیست؟ ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ۱۳:۱۴ آمار جالب از وضعیت کم فروشی اپراتورها در اینترنت ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ۰۲:۰۲ نتایج نهایی آزمون دکتری سال ۹۶ اعلام شد ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ۲۱:۴۸ باهنر: تعدادی زیادی از بانک‌ها ورشکسته‌اند ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ۲۰:۱۱ اسامی شرکت‌های کم فروش اینترنت رسانه‌ای شد ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ۲۱:۳۵ رهبر معظم انقلاب در لباس احرام/عکس ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ۱۶:۲۲ قاضی معروف، وکیل حمید صفت شد ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ۲۳:۰۸ دستگیری سارق زورگیر بلافاصله پس از سرقت ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ۱۳:۲۹ زوج های سینمایی که امسال طلاق گرفتند !/عکس ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ ۰۹:۴۵ آزادی پاسگاه های مرز اردن و سوریه از اشغال داعش ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ۱۹:۳۸ درخواست بازنشستگان حقوق کافی و متناسب با تورم ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ ۱۷:۵۰ آخرین اخبار آخرین اخبار بازیگری که مرگش جنجال رساله ای شد!/عکس بازیگر ایرانی به شهدای مدافع حرم پیوست + عکس حضور مادر و پدر بهاره رهنما در مراسم عروسی/عکس دوبازیگر مرد ایرانی در یک چایخانه + عکس همسر دوم بهاره رهنما کیست؟ دلنوشته کارگردان جنجالی سینما! /عکس «لیندا کیانی» در خرمشهر! تخریب جاذبه‌های گردشگری به دست توریست‌ها /عکس زائران اربعین ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند دستمزد بادیگاردهای بازیگران ایرانی!/ عکس «تتلو» سوژه فیلم شد! ناگفته های جنجالی سوپر استار ایران! شیطنت بازیگر مشهورهالیوود مردی را مشهور کرد!/عکس پیش فروش بلیت فیلم جنجالی ایرانی 2 ماه مانده به اکران شروع شد! مردمی که پس از 30 سال به سینما رفتند!/عکس فیلم جدید سوپر استار ایرانی !/عکس معرفی نماینده ایران به اسکار!/عکس اقدامات مدیریت شهری قبل در حوزه فرهنگ هدیه تولد آقاتختی؛ تذکر اخلاقی به مسئولان ورزش کشور به خاطر کودکان فیلم‌های خصوصی را منتشر نکنید سیاست های دینی دولت/ مساله چند تار مو نیست! عاقبت «مالاریا» و «سنتوری» دو فیلم جنجالی/عکس زوج های سینمایی که امسال طلاق گرفتند !/عکس 6 کارگردان جنجالی ایران!/عکس زوج هنری سینما و کلاس بازیگری شان!/عکس ختم سوره حمد جهت بر آورده شدن حاجت زمان ثبت‌نام بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات اعلام شد علت فوت پدرخواننده رپر معروف هفته آینده اعلام می‌شود 4 خواننده لس آنجلسی و سفر به ایران! سه سوپر استار در «تنگه ابوغریب» وزیر روحانی تولد خانم بازیگر را تبریک گفت! زندگی روزانه و خصوصی آیت الله به روایت دخترش/عکس ستاره های ممنوع‌الکار تلویزیون ایران!/عکس نامه‌ای برای مشکلات سینمای کشور!/عکس آخرین حرف های مهران مدیری! پست اینستاگرامی ستاره کشتی !/عکس اظهارات جنجالی بازیگر زن جوان! فیلم جنجالی ایرانی در استرالیا و آمریکا! طلسمی که بعد از 6 سال شکست!/عکس اصول گرایان با کدام نظام اندیشه‌ای وارد سیاست شده‌اند؟ پربحث ترین ها پربحث ترین اظهارات جالب علیرضا منصوریان در نشست خبری! منصوریان وعده داد بازیکنان استقلال را جادو کرده اند! ستاره جنجالی پرسپولیس به دنبال ترخیص از خدمت! حیاکن رها کن 20هزارنفری علیه منصوریان ستاره زن سینما یک زن ساده جنوب شهری! در 140 کیلومتری تهران چه می گذرد؟!/عکس اظهارات جنجالی کی‌روش درباره فوتبال ایران! زن جوانی، پس از درخواست پول به طرز فجیعی به قتل رسید سپاه انتقام خون شهید حججی را گرفت هیئت مدیره استقلال یکشنبه تشکیل جلسه می دهد لزوم حضور مربی خارجی در استقلال سرمربی استقلال ساعت ۲ نیمه شب با GPS رستوران داری می‌کند! سومین شکست فوتبال مالکانه و باسوادِ(!) منصوریان تذکر یک نماینده زن درباره حصر! سایر رسانه ها سایر رسانه ها چرا وزیر پیشنهادی علوم معرفی نشد؟ پشت پرده حضور دو تابعیتی ها در دولت زنان؛ قشر فراموش شده در کابینه روحانی طعنه روحانی به اصلاح طلبان زدن ریش های یک بازیگر توسط همسرش به کمک یک خواننده مشهور/ فیلم دلواپسی ظریف و بایکوت اصلاح طلبان خوش بینی بازار از کابینه جدید کنایه روحانی به قوه قضائیه برای بازداشت برادرش خانم کوثری با قاتل آتنا باید چه کار کرد؟ چند نکته درباره دوستان برادر «آقای رئیس جمهور» آرشیو پیوندها درباره ما  تعرفه آگهی  تماس با ما اخلاق حرفه ای

کلیه حقوق این سایت متعلق به وب سایت پارس نیوز می باشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

سامانه خبری آسام

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري از ملیکا رسولی که مدعی عنوان‌داری در رشته کاراته است، كنار علي دايي با اين تيتر كه «یک ملي‌پوش خانم مدالش را به علي دايي اهدا كرد» حاشيه‌ساز شده است. برخي ورزشكاران قديمي مدعي شدند او نه عضو تيم ملي بوده و هست و نه مدالي بين‌المللي دارد كه بخواهد به دايي اهدا كند؛ ادعایی که هنوز با پاسخی از سوی رسولی مواجه نشده است.

در همين بین مريم رنجبرساري، عضو سابق تيم ملي تير و كمان در يك استوري كه در اينستاگرامش منتشر كرد به این فرد حمله کرد.

 به همين بهانه، خبرنگار روزنامه اعتماد با او تماس کرد و رنجبرساري گفت: ايشان چند سال پيش گفته قهرمان كاراته است اما فدراسيون كاراته تكذيب كرد. معلوم نيست او از چه طريقي اسپانسر پيدا مي‌كند، اما در بيوي اينستاگرامش نوشته قهرمان تير و كمان است! بچه‌هاي كاراته هم براي من فرستادند و پرسيدند اين را مي‌شناسي؟ گفتم نه‌ . اصلا بچه‌هاي كاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساري ادامه داد: خود من به دليل اينكه‌ پول اعزام و تجهيزات براي رفتن به مسابقات را نداشتم از تيم ملي كنار رفتم. مثل من زياد بودند، اما اگر او به تيم ‌ملي رفته احتمالا پول هزينه‌هاي خودش را داده و‌ به تيم ملي رسيده!

ملي‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالي نداشته كه به علي دايي تقديم كند. براي من عجيب است او علي دايي را چطور پيدا كرده و به ديدار يكي از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشكاري به بزرگي علي دايي از قبل رزومه طرف مقابل را مي‌بيند و بعد به ديدار ورزشكاري مي‌رود. اما اين ورزشكار اصلا مدالي نداشته است! شايد مدال استاني بوده است، اما نه بچه‌هاي كاراته و نه تير و كمان مي‌گويند او مدالي نياورده است. من فقط به اين فكر مي‌كنم و از اين ناراحتم چرا براي من كه قهرماني آسيا را داشتم اسپانسري نبود، اما براي ورزشكاران اين شكلي دو تا سه تا اسپانسر پيدا مي‌شود!

وي در ادامه با اشاره به هزينه‌هاي سنگين در تير و كمان كه خيلي‌ها از پس آن برنمي‌آيند و به ناچار خداحافظي مي‌كنند، افزود: سال ۸۹ يا ۹۰ بود كه تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در تير و كمان تيمداري مي‌كردند و من به عضويت استقلال درآمدم. رقابت بين اين دو تيم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزديكي داشتيم و در نهايت ما قهرمان شديم و آقاي فتح‌الله‌زاده مديرعامل وقت استقلال قرار بود نفري ۵ سكه به ما‌ پاداش بدهند، اما ما كه چيزي نديديم!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • روایت کیومرث پوراحمد از کشتن خودش
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • حکمت عفاف و حجاب در ادیان آسمانی