Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پارس آباد ساعتی پیش در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه پارس آباد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، این مراسم با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، فرمانده سپاه ناحیه، فرماندهان نیروی انتظامی و هنگ مرزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول دفتر امام جمعه، جمعی از روحانیون و بسیجیان شهرستان پارس آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین از زحمات 6 ساله حجت الاسلام صالح اسدی تقدیر و حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد معرفی شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی پیش از این مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل بود.

گفتنی است، حجت الاسلام صالح اسدی نیز طی حکمی از سوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان گرمی منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • «وعده صادق» معادلات پوچ صهیونیست‌ها را به‌هم زد
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳