Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@19:16:46 GMT

افتتاح طرحهای عمرانی ،ورزشی درپاکدشت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۵۸۷۲

چندین طرح خدماتی ،عمرانی وورزشی درشهرستان پاکدشت امروز افتتاح شد . به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،فرماندار پاکدشت گفت :این طرحها شامل ، ورزشگاه شهیدآقایی روستا الوئک با اعتبار 450میلیون تومان ، مراسم کلنگ زنی پروژه شهرک امیرالمومنین ،تعاونی مسکن کارکنان دولت وکارگران که 4هزار نفر عضو دارد ،در حصار امیر با حضور قمی نماینده شهرستان پاکدشت و دیگر مسولان در هفته دولت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صادقی افزود :افتتاح کلانتری و مخزن آب درمسکن مهرامام رضا ، جایگاه CNG شهدای شریف آباد ،جدول گذاری معابر وآسفالت راههای روستایی دربخش مرکزی وشریف آباد ازدیگر این طرحهابود .

رئیس شورای شهرشریف آباد گفت : با توجه به پیگیری های شهرداران و اعضای شورای اسلامی سابق و با همکاری شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) این جایگاه گاز احداث شد.

مرتضی پازوکی افزود : جایگاه CNG شهدای شریف آباد دارای دوازده نازل است که در زمینی به مساحت یک هزار ودویست مترمربع با اعتبار چهار میلیارد تومان احداث شد.

پازوکی گفت :با احداث کمربندی در دست مطالعه است، شهرداری در این راستا دوربرگرانی جهت تسهیل رفت و آمد خودروها برای سوخت گیری از این جایگاه درنظر گرفته است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح