Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،

فخر الدین هاشمی در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: فرودگاه اردبیل تنها فرودگاه با دو باند متقاطع در بین ۵۴ فرودگاه فعال کشور است که به منظور بازسازی باند مناقصه‌ای به ارزش ۴۵ میلیارد تومان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تا مهر ماه امسال پیمانکار باند مشخص شده و عملیات عمرانی از بهمن ماه آغاز می شود، اضافه کرد: فاصله زمانی اتمام پروژه ۱۵ ماه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرودگاه های استان تاکید کرد: در طول مدت زمان بازسازی باند اصلی، عملیات نشست و برخاست پروازها در باند دوم انجام می شود و به هیچ عنوان تعطیلی پرواز نداریم.

هاشمی با اشاره به اینکه بخشی از تعمیرات وسط باند ممکن است در پارکینگ مشکلاتی به وجود آورد، اضافه کرد: ابتدای باند ۳۳ به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از سویی سیستم روشنایی برای انجام پروازها در باند دوم تدارک دیده خواهد شد تا پرواز های شبانه نیز از این باند انجام شود.

مدیر کل فرودگاه های استان با اشاره به هزینه کرد ۷۰ میلیارد تومانی برای ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل افزود: این پروژه نیز رو به اتمام بوده و در آینده نزدیک می توان شاهد بهره برداری از این ترمینال و توسعه پروازهای خارجی بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: ایران یکی از بهترین نیروهای سلامت را داشته و این موضوع در دوران کرونا و دفاع مقدس به اثبات رسیده است. 

وی بیان کرد: برای به حداقل رسیدن زمان ممکن بر بالین مصدومان و بیماران موتورلانس را وارد چرخه فعالیت در اورژانس کشور کرده ایم. برخی از حوادث در هنگام انتقال مصدومان رخ می دهد که در این خصوص باید برنامه ریزی بهتری انجام شود. 

وی افزود: احترام به قانون بسیاری از معضلات را حل و از بروز حوادث پیشگیری خواهد کرد. 

عین اللهی تاکید کرد: اورژانس کشور به نوعی یک دانشگاه محسوب می شود. بازسازی اورژانس باید انجام شود. 

وی افزود: یکی از برنامه های وزارت بهداشت آموزش مردم در حوزه سلامت و به روز شدن اطلاعات و امکانات است.

وزیر بهداشت گفت:  بر اساس  دستورالعمل ابلاغی  درمان کودکان زیر هفت سال رایگان انجام می شود. 

افراد مسن برای دریافت داروهای شان دچار مشکل هستند و  دارو رسانی به صورت پایلوت انجام می شود. سکوها از چگونگی داروها مطلع نشده و دارو به صورت بسته بندی در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت. 

وزیر بهداشت افزود: پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی به خوبی در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال پرونده الکتروتیک سلامت به طور کامال اجرا شود. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراین در باند فرودگاه
  • تصاویری از لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراینی در باند فرودگاه | ویدئو
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراین روی باند فرودگاه
  • ببینید | لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراین روی باند فرودگاه