Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:01:32 GMT

حسن جانفشان به نیمه نهایی راه یافت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۶۴۶۲

حسن جانفشان به نیمه نهایی راه یافت

در پایان دومین روز از رقابت های قهرمانی تنیس روی میز معلولان که در چین در حال برگزاری است، حسن جانفشان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در پایان دومین روز از رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز معلولان که در چین در حال برگزاری است، جانفشان در رقابت های مرحله ی گروهی اول شد و در یک هشتم نهایی برابر حریف کره ای به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو موفق شد او را شکست داده و به نیمه نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فردا (دوشنبه) ۶ شهریور ماه در دیدار نیمه نهایی برابر حریف کره‌ای به میدان می رود و در صورت برد به فینال راه خواهد یافت.

همچنین فروغ بختیاری و مهدی رضا زاده دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها، موفق شدند به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنند و در اولین دیدار خود با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات حذف شدند.

به این ترتیب، حسن جانفشان تنها نماینده ایران در بخش انفرادی فردا (دوشنبه) برای راهیابی به فینال برابر تنیسور کره‌ای به میدان خواهد رفت و سایر ملی پوشان نیز از روز سه شنبه در دیدارهای مرحله ی تیمی با حریفان خود دیدار خواهند داشت.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۴ تا ۸ شهریور ماه به میزبانی پکن در حال برگزاری است و کاروان ایران با ترکیب حسن جانفشان، مهدی رضاپور، علی خوبی زاده، حمیدرضا شیخ زاده، مهدی معصومی، جواد فولادی، مهدی رضا زاده، نرگس خزایی، فروغ بختیاری و الهام چزانی در این رقابتها حضور پیدا کرده‌ است.

تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به جام ریاست جمهوری امارات تیم‌های الوصل و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید و به فینال جام حذفی امارات صعود کرد. 


تک گل تیم فوتبال اتحاد کلبا را مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.
 
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، امروز  تیم‌های النصر و شباب الاهلی به مصاف هم می روند. 

دیگر خبرها

  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی