Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@18:53:40 GMT

تقویت فرهنگ عمومی در پی مشارکت جمعی محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۳۶۶۰۶

تقویت فرهنگ عمومی در پی مشارکت جمعی محقق می‌شود

استاندار قزوین بر تقویت فرهنگ عمومی جامعه با مشارکت مردم و مسئولان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان آبیک که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: خدمت‌گزاری به مردم فرصتی ویژه بوده که مسئولان باید از این فرصت مغتنم به خوبی استفاده کرده و مشکلات جامعه را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های اجرایی تاکید جدی دارند که مدیران نیز در این راستا باید تلاش کرده و اقدامات لازم را انجام دهند تا کشور به خودکفایی برسد.

استاندار قزوین ادامه داد: بهره‌مندی از امکانات موجود جامعه یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه دشمنان در پی محدود کردن ملت و فشار اقتصادی هستند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

همتی خاطرنشان کرد: معطوف کردن افکار عمومی به خدمات ارائه شده در هفته دولت امری مهم بوده که در هفته دولت فرصتی خوبی برای پرداختن به این اصل است چراکه دولت با حمایت مردم فعالیت می‌کند.

وی گفت: شعار سال 96 باید سرلوحه کار تمام مدیران قرار گیرد تا در جهت تحقق این شعار حرکت کنند این مهم در حالی بوده که با تقویت ظرفیت‌های داخلی کشور دشمن نیز از برنامه‌های خود ناامید خواهد شد.

استاندار قزوین عنوان کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش قدرت اجماع جهانی را از دست داده‌اند و توانایی بسیج کشورها علیه مردم مظلوم جهان را ندارد و با همت جوانان انقلابی به زودی شاهد فروپاشی نظام ظلم‌گرایانه خواهیم بود.

وی بیان کرد: تقویت فرهنگ عمومی و توجه به آسیب‌های اجتماعی از موضوعان مهمی بوده که نیازمند مشارکت جمعی مردم و مسئولان در تمامی دستگاه‌های اجرایی است و باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41364/P1377/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی که مردم این معضل را با پوست و گوشت خود احساس می‌کنند، مسئولان، مدعی اختصاص ارز به دارو و برطرف شدن مشکلات هستند که به گفته مدیرعامل انجمن تالاسمی این قبیل اظهارات فقط حکم پاشیدن نمک به زخم بیماران دارد.

متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری از جامعه را زمینگیر می‌کند. متأسفانه نبود ارز، عدم تخصیص به موقع ارز به صنایع دارویی، کمبود شدید نقدینگی در زنجیره تأمین دارو باعث شده مردم نگران افزایش هزینه‌های زندگی و تهدید جدی سلامتشان باشند و تا دیر نشده، نمایندگان مجلس باید در جهت استیفای حقوق مردم، مطالبات عمومی را از مسئولان مجدانه پیگیری کنند.

این روزمامه همچنین نوشت: در این هفته فعالیت «دولت جوابیه» همچنان در زمینه پاسخگویی به رسانه‌ها، که منعکس‌کننده نظرات افکار عمومی هستند، به راه بود و این بار رسانه‌های دولتی و تعدادی از افراد همسو، هجمه سنگینی را به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند که نشان می‌دهد عناصری در قوه مجریه تاب پذیرش هیچ انتقاد و حتی بیان آماری از سوی نمایندگان همسو را ندارند، غافل از آنکه عدم قبول واقعیات و نپذیرفتن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی را در پی خواهد داشت که کمترین آن، گشودن در‌ها به سوی انواع بحران‌هاست.

دیگر خبرها

  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند